Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Buvo saulėta diena. Šviesos spinduliai tviskėte tviskėjo. Kaip gražu: iš didelio, geltono, ryškaus ryškaus kamuolio tiesiai į žemę, medžius, vandenį, mano akis sklinda šviesos pluoštai.
Sumaniau pasivaikščioti. Buvo labai karšta, todėl apsimoviau tik lengvą, margą suknytę. Kadaise ją pasiuvo mano pačios močiutė. Apsiaviau grakščias, aukštakulnes basutes. Tiesa, jos ne mano. Mano mamos. Na, juk galima šiek tiek pasipuošti ir parodyti, jog mergina visada atrodanti beveik kaip berniukas (džinsai, megstiniai, sportbačiai) sugeba pavaikščioti ir ant kulniukų..
Dar nežinojau, kad sugebėsiu. Tik apsiovusi tas nepakartojamas basutes ir išbėgusi į lauką pasijaučiau lyg ant sparnelių. Taip, aš sugebu! Taip, aš galiu parodyti, kokia aš mergaitiška, kokia aš grakšti!

                                               
***


Tokį pasaulį tądien nusipiešiau pati sau. Tai buvo nuostabiausias mano kadanors nutapytas paveikslas.
Nusipiešk ir Tu. Tik nuo Tavęs priklauso, koks bus Tavasis pasaulis. Ar imsi visą vaivorykštę, ar tik juodą spalvą. Gal vienspalvis? Žalias? Rausvas? Viskas priklauso nuo Tavęs, nes juk pasaulį ir gyvenimą jame kuriame patys.
2009-04-12 13:14
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-04-24 19:32
Varniukė
kažkaip nepilna... :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-04-12 17:11
M_
M_
Atsiprašau už klaidas )
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-04-12 16:53
Žilis _
buvo išmesčiau, pakeisčiau. gražiai pradėjot, bet pabaigoj reiktų pridėti dugiau svaresnio pamastymo, o ne tik žinomo teiginio.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-04-12 16:31
Avoir
Apsimauti galima batus, o ne suknele. Mano mociute, nereikia tos pacios. Kada nors rasoma atskirai.

O minties tik sitiek...? Zanrui kokiam priskirtum? Pamokymas, patarimas?

Jei jau su mintimi tokia, tai ieskok visiskai kitokio kelio jai igyvendinti. Treniruokis, treniruokis, daug...

ps - norint prisisaukti kito nuomone, reikia paciai ja reiksti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-04-12 14:16
autorius5
Mielas Skaitytojau, man labai svarbi Tavo nuomonė apie mano kūrinį. Labai prašau, perskaičius "Gyvenimo spalvas" palikti savo komentarą ir įvertinimą. Dėkojum. (:
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą