Rašyk
Eilės (78170)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Lakštingala, aišku, negali nečiulbėti. Ne tik ji. Varna negali nekarksėti, antis negagenti, arklys nežvengti, šuo neloti, variklis neūžti, žiogas nečirkšti. Daug kam būtina garsais skelbti apie save. Privalu. Rašymas begarsis būdas skaitančiam sukurti girdėjimo iliuziją. Rašantysis „samdo“ skaitytoją tarti žodžius už jį. Tas taip ir daro – garsiai, pašnibždom ar tik mintyse. Todėl rašantysis neišūžia ausų skaitytojui. Ne tik tai įdomu – kartais „skaitydami girdime“ žodžius raštu pasakytus po šimto ar tūkstančių. Patogu ir tai, kad „klausantis“ per rašytą nebūtina slinktis arčiau rašančio. O dabar, turint internetą dar įdomiau. Tik rašyk. Todėl ir rašau. Paukštis (na ne lakštingala) čiulbėdamas tankumyne turi daugiau šansų būti išgirstas nei aš rašinėdamas internete. Jis čiulba, o aš rašau. Taip mes kas ant šakos tupėdamas, kas prie būdos grandinę tampydamas, kas klavišiukus maigydamas vykdo savo keistą apsiskelbinėjimo prievolę. Tai buvo apie prasmę, supratote?
2009-04-05 11:44
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-27 10:48
Valdovė
Labai gražu.Man tikrai patiko šis darbas,nes buvo įdomų skaityti.:))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-04-05 15:53
Traukiniais į lietų
Rašymas nėra begarsis būdas. Rašymas turi daugiau bass`o nei daugelis garsių reiškinių.

Apie prasmę tai čia beveik nieko ir nėra. :) tikras Tarp kitko.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą