Įpuoliau pro duris, kad pamatyčiau jį, visą kruviną, bet vis dar užsispyrusį. Ak. Velniop tuos gyvuosius. Buvau beišeinąs, tačiau mano sąžinė, kaip įkyri dėlė įsisiurbė sielon. Prieš akis iškilo jo sesers veidas. Ji mane prikeltų vien tam, kad galėtų nužudyti, jeigu palikčiau šį šmikį, jos brolį, subjauroją ir kraujuojantį.
Lėtai apėjau vaikino priešą, moteriškę, gana gerai prikūlusią jį, Matą. Vargšo berniuko nosis buvo sukruvinta, o iš eisenos galėjau spręsti, kad tas pat ir keliems šonkauliams. Aišku, šis nepraustaburnis, atsilygino, tačiau skolų liko. Jas sugrąžinsiu aš.
Suėmiau tam žmogui už pečių ir įrėmiau kelį į nugarą. Moteris paklaikusi apsidairė. Manęs nematydama ji jautė, kaip jos kūnas nevalingai išsilenkia atgal. Mato mokytojos raudoni plaukai uždengė veidą, tačiau neprislopino riksmo. Vargšelė... Skaudės.
Vaikinukas pritariamai nusišypsojo, net ir manęs nematydamas. Ir nematė ne dėl mėlynės aplink akį ar kruvinos nosies. Jis buvo žmogus. Gyvas ir matomas. Matas paėjo kelis žingsnius atgal ir nuslydo ant žemės.
Trūktelėjau raudonplaukės pečius atgal brutaliai trupindamas slankstelius. Pasigirdo dar vienas vaikiškas klyksmas, kuris nuaidėjo visame name. Moteris pažvelgė į priešais esantį žmogų. Tikriausiai šios matematikės protas ieškojo paaiškinimo, kas gali ją žaloti, kai Matas- vienintelis žmogus kambary.
Kaip minėjau, žmonės negali matyti manęs. Na, daugelis. Viena iš nedaugelio yra Mato sesutė, 15 metų mergina, turinti savo nuomonę apie pasaulį ir jį sudarančius daiktus. Daugiau neverta pasakoti, nes galite pamanyti, jog ši istorija – siaubo.
Atstatęs moters kūną į pirminę padėtį pakartojau veiksmą. Sulūžo kelis nugaros slanksteliai, tačiau tikroji mirties priežastis – jų nuolaužos susmigo į nugaros smegenis, negrabiai jas perskrosdamos.
Ačiū, Setai, - pasigirdo padėka iš to kvailio.
Tikriausiai gerokai gavo į kailį, nes Matui nėra būdinga dėkoti.
Šiaip, padėjau ne tau, o sau, - ištariau garsiai ir stebėjau, kaip jo veidas keičiasi; iš nuvargusio į klausiantį.
Gyvieji puikiai girdėjo mūsų, mirusių, balsus, net ir nematydami. Tai buvo gana patogu. Taip pat ir galimybė kada nori kiaurai pereiti materialiojo pasaulio daiktų.
Sakau taip, nes Ravena būtų manęs nepagailėjusi ir panaudojusi visas žinias apie kankinimus dvasioms, jei grįžčiau su liūdnomis žiniomis apie tavo prisijungimą prie panašių mane.
Kalbėdamas apie Mato seserį, Raveną, kaip išrinktąją perdėjau. Pradėsiu nuo to, kad kiekvieno siela kitokia, taigi kitaip sudaryta. Norėdamas matyti mane, žmogus turi matyti tas medžiagas, ar bent didžiąją jų dalį. Ravena mato tik mane sudarančias daleles.
Matas nesigilindamas nulingavo pro duris į savo kambarį. Jam tikriausiai nerūpi, kad lavonas guli jo valgomajame.
Tu pridirbai, tu sutvarkai, - šūktelėjo tarpdury.
Kas? Ne, ne, ne... Visada aš. Taip nesąžininga. Dvasių išnaudoti negalima. Prisiekiu, kad pasiūlysiu Ravenai padaryti skelbimą; „Neišnaudoti mirusių“, o kol kas...
Paėmiau telefoną. Persigalvojęs padėjau ir giliai atsidusęs ištempiau kūną kiaurai sienas į rūsį. Veikiamas mano gebėjimų lavonas atsidūrė 4 metrų gylyje, po žeme.
Na, praktiškai viską pasakė Valkas ir klimb. Iš savo pusės pridėsiu, kad kartais prieš rašant, o ypač parašius, pagalvoti kiek realiai skamba tai, kas bus (buvo) parašyta. Nereikia baigti universitetą, kad suprastum, jog daiktai iš niekur neatsiranda ir niekur nedingsta. Taigi, paaiškink man, kur dingsta žemė jon įkišus lavoną? Ar lavonas dingsta žemėje? Dingsta turiu omenyje visiška materijos išnykimą. Žinoma, galėtume pamanyti, kad dingstanti materija virsta grynaja energija, bet tuomet bumbteltų taip, kad net vaiduoklį ištaškytų.:]
Teksto per mažai, kad būtų galima susidaryti normalų įspūdį. Taip, matau, kad yra ir antra dalis, tačiau visada pirmiausiai vertinu dalimis. Jei kūrinys baigiamas - tuomet ir visumą.
O šiaip gaila mokytojos. Jei būtų leista naudoti tokias pedagogines priemones kaip rykštės, karceris, bado akcija atrakcija ir pramoginis sušaudymas, manau, kad situacija žymiai pagerėtų.
Einu skaityti antros dalies.
Valkas pasakė esmę. Paviršutiniškai parašytas darbas. Klišės. Pvz., "mano sąžinė, kaip įkyri dėlė įsisiurbė sielon", o vėliau paaiškėja, kad veikėjas nelabai ir kūną turi. Tas vaikščiojimas kiaurai sienas. Mokytojos mirtis beprasmiška.
"Vargšo berniuko nosis buvo sukruvinta, o iš eisenos galėjau spręsti, kad tas pat ir keliems šonkauliams."
tai neva jis ten vaikštinėjo, o pagrindinis herojus pamatė iš tos eisenos, kad šonkauliai taip pat sukruvinti (kaip ir nosis).
šį sakinį: "Lėtai apėjau vaikino priešą, moteriškę, gana gerai prikūlusią jį, Matą." rekomenduočiau perrašyt: "Lėtai apėjau vaikino priešą - moteriškę, gana gerai prikūlusią Matą."
Silpnai. Matosi, kad viršų ima paaugliškas sindromas - mokytojai yra sadistai, o jas baudžiantys žmonės - didvyriai. Su laiku tai turėtų praeit.
Kūrinėlis tikrai skamba kaip dviejų minučių ištrauka iš nevaikiško animacinio filmuko vaikams. Marios kraujo, jokių racionalių minčių, kuo bukiau - tuo geriau. Visų pirma tempiant pečius atgal geriausiu atveju galima sulaužyti raktikaulį, bet jokiu būdu ne slankstelius. Šiaip jau jie išvis nelūžta, dažniausiai tiesiog atsiskiria vienas nuo kito arba sutrupa (jei ilgai ir nuobodžiai daužai plaktuku =] ). Taip pat tos dvasios "kalbėjimas"... Kad galima būtų girdėti garsą, kažkas turi virpinti orą. Ir tas kažkas tikrai turi būti apčiuopiamas. Tai dar viena klišė.
Galų galia visuotinio chaoso atmosfera, kai mintys grūdamos viena ant kitos, lyg kažkas šalia rašančiojo stovėtų su bizūnu. Tai nėra gerai, bent jau pradedantiesiems.
Bet užtat yra ir teigiamų dalykų. Sakiniai sklandūs, mintys reiškiamos "su jausmu", daugelyje vietų net įmanoma suprast, ką norėjo pasakyti autorius. Ne taip blogai, kaip tikėjausi, bet galėjo būti geriau. Daug geriau.
Kol kas vertinu dvejetu (kas, konvertavus į autoriui suprantamesnę dešimtbalę sistemą, skambėtų kaip keturi). Bet perspektyva ir krislelis talento jaučiasi.