Rašyk
Eilės (78195)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (3)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Labas, Mielasai,

  Štai ir vėl pavasaris! Jau gėlės tuoj ims žydėti! Gali patikėti? Aš ne. Tik saulės spinduliai bando mane tikint. Oi, girdžiu ir paukštis čiulba už lango. . .
  Kaip greitai prabėgo pusė metų. Tiek daug visko apsivertė aukštyn kojom. Štai, kad ir Valinskas, ėjo politikon, o dabar - žėk: vienas nemėgstamiausių! Taip taip, tuoj rinksime naują šalies prezidentą. Tik, manau, klysčiau, jei sakyčiau „prezidentą“, mat, Grybauskaitė kandidatuoja į valdžias. . . Tai tiek jau apie tą politiką. O visa kita lapų dar nekeitė: langai dar neišdaužti, sienų spalvos baltos, kaip visad, meškinas dar sėdi ant lovos prie tavo mėgstamos pagalvėlės, o vaikai lyg pametę skausmo pojūtį bėga gatvėmis. . .
  Papasakoki apie save! Kaip tavo motulė gyvuoja? Mat, džiugu, jog dar ne choleros laikai. . . Ir dar dabar pamenu tą filmą, kurį žiūrėjome žvaigždėtame medy, taip taip, tą pątį „Meilė choleros metu“. . .

    Džiaugsmingų dienų rašant laiškus Lietuvon,

                                                                R.
2009-03-22 14:16
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-03-24 20:49
sokoladas25
Ačiū už komentarus! (:
šis "laiškas" buvo rašomas lietuvių kalbos pamokai. Bet kažkaip netikėtai atėjęs "įkėpimas" padarė jį man be galo mielu. Gal būtent todėl ir sugalvojau jį čia patalpinti...
"Varine Lape" - man tiesiog taip gražiau ". . ." nei taip "..." :)) Ačiū už puikų komentarą!
Manau, ateity, bus daugiau darbų ir, galbūt, kur kas geresnių!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-03-23 15:49
van
van
literatūra?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-03-23 00:35
now it_s over
Tai negali būti laiškas. :(
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-03-22 22:03
grazinele666
toks savotiskai idomus
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-03-22 17:16
Varinė Lapė
Kadangi patalpintas šiūkšlių dėžėn, per daug nekritikuosma. Keletas dėmesio reikalaujančių smulkmenų: kai kurie sakiniai šiek tiek nelogiški,pvz.: "Taip taip, tuoj rinksime naują šalies prezidentą. Tik, manau, klysčiau, jei sakyčiau „prezidentą“..." jau pasakei prezidentas, o paskui staiga manai, kad klystum, jei pasakytum... Nors gal aš ir klystu, bet man tai pasirodė koreguotina, kaip ir tai, kad daugtaškius rašai su tarpais. Daugtaškiai vienas po kito rašomi be tarpų, nebent kuri savą autentišką skyrybą, bet kažin ar tamstą kas supras. Bet ką aš čia kabinėjuos, ploju ir lenkiu galvą, kad imatės kūrybos. Tai, ką aš čia pasakiau, tebūnie mano šališka nuomonė, į kurią tikrai neprivaloma kreipt dėmesį. Sėkmės.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-03-22 14:44
kofeinas
dievulėliau koks fainas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą