Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Australijoj benturongas pabėgo, o Chosė Akapaklajonas graudžiai verkė savo Reičelės. Keistas žvėris archajišku, ragais ir žvynais besibražaičiu pavadinimu, buvo surastas ir pagautas. Mirtis apsilankė muilo operoje, gyvybę palaikantys vamzdeliai - o stebukle - buvo ištraukti tam, kad Chosė dar daugiau ašarų išlietų ir parodytų temperamentingą sielvartą, kad namų šeimininkės jaustų dar didesnį graudulį, ir, nubraukdamos ašaras, nubrauktų kasdienybės nuobodulio dulkes, pasikeitimų  baimę, baimę išvengti pasikartojančių judesių įprotį. Benturongas, meškinis katinas, buvo įbruktas į maišą prie didvyriais pasijutusių vietinių gyventojų ir bepozuojančių geradarių veidais gyvūnų gelbėtojų. „Kiek uždirbu -  tiek išleidžiu, man patinka jausti komfortą“ - kartojo gražuolė išpešiotais antakiais.... tuo metu bekojis berniukas žliaugiant lietui kažkur Nepale  prašė duonos kąsnio. Fotogeniška Natalija Zvonkė elegantiška nukentėjusiosios  televizijai pritinkančia mina pasakojo apie savo vargus. Tuo pačiu metu Ruandoje kareivis dėl pačiam nežinomų priežasčių pašautas spaudė prakiurusį pilvą,  bandydamas su besiveržiančiomis žarnomis sulaikyti savo gyvastį. ... “ už neištikimybę keršyčiau visą gyvenimą..... jei mergina į širdį neįsileidžia, bandau užkariauti kitus jos organus”.... Tuo metu tūkstančių skerdžiamų galvijų klyksmas susiliejo į vieną bendrą negirdimą nevilties simfoniją, kad tūkstančiai kitą rytą galėtų sočiai nustumti tuščią lėkštę ir pasakyti: ačiū, mama, kepsnys buvo puikus. Du vyrukai susipešė dėl didžiausios krūtinės savininkės Pamelos Anderson, bet abu liko it musę kandę, nes Polas X juos aplenkė... Arnoldui Švarcnegeriui buvo pasiūlyta nusifilmuoti.....  tuo metu tūkstančiai muiluotų virvių smaugė nevilties apimtus kaklus, palikdami ne muiluotos operos vaizdus su išsprogusiomis akimis ir pilnomis kelnėmis. Laimingos porelės apsikabinimai  prabangiame automobilyje už kelių sekundžių virs žviegiančių stabdžių, dūžtančio stiklo, kruvinos masės ir išgąstingų skambučių filmo kadru  tamsiame kelyje...
Ar žinai, kad viduriniais amžiais šv. Lauryno šventė Paryžiuj prasidėdavo kačių kniaukimu? Nieko dėti gyvūnai buvo sugaudomi, sukišami į tinklą ir po truputį leidžiami į ugnį, kad karaliaus rūmai, su karaliumi ir karalienė pirmiausia, galėtų pasimėgauti kito kančia. Visi kvatodavosi, gyvūnams klykiant ir anglėjant; tai buvo gero tono požymis. Ar žinai, kaip smagu buvo romėnams girdėti baubiant įkaitintą geležinį jautį, kuriame buvo pasmerktasis ir jo klykimas pro geležinę burną primindavo jaučio baubimą? Žmonės žinojo, kaip panaudoti jiems dovanotą ugnį.... Arba ta maloni institucija Dievo meilės vardu lydanti šviną, kad supiltų į vidurius nelaimingoms aukoms. Sodinimas ant kuolo, ketvirčiavimas, odos lupimas gyvam,  kaulų laužymas, autodafė, giljotina, kunskameros. Ar gali būti išradingesnių vardų ir būtų nužudyti neįkainojamą žmogiškąjį įsikūnijimą, nukankinti tokį patį ar panašų į save? Plėšrūnai žudo tik būtinumo verčiami, žmonės tai daro iš pramogos. Ar naudos sau.  Istorija - kruvina mįslė, pasaulis - absurdo teatras. Istorija tebesitęsia, įgaudama rafinuotesnius žudymo būdus, absurdas dar didesnis, tyli kančia dar gilesnė, gyvūnų žudymas tik civilizuotesnis arba slaptesnis. Trys niekuo nesusiję dalykai mane keistai paveikė: Meksikietiško herojaus ašaros priminė, kad mes turime tikriausiai tik žmonės būdingą empatijos jausmą - sugebėjimą įsijausti į kitų nelaimes, bet verkiame dėl  netikrų herojų netikrų nepasisekimų, kai tuo tarpu visuotinė kančia lieka be atsako. Juk ta namų šeimininkė, kuri braukė ašaras dėl muiluotos meilės, turbūt ramia sąžine ir teisuoliška mina praėjo pro kenčiantį narkomaną supuvusiomis galūnėmis ar ubagą, kelias dienas nieko neturėjusį burnoje. Televizija man pasirodė kvailai juokinga dekoracija šitoje absurdo žemėje. o Australijoj pagautas žvėries vaizdas man priminė mane patį. Kartais įvykių ir mąstymo grandinės formuojasi keistu loginiu pagrindu. Keistu mums, įpratusių prie schemų ir brėžinių, vadinamu sveiku protu. Juk ir mes dažnai būname įvaryti į kampą. Aplinkybių, nepasisekimų, nusivylimų, stereotipų. Paties savęs. Prakeikto ir palaimingo jausmo,  meile pravardžiuojamu .......
2009-03-19 17:22
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-03-20 00:17
Manu
kokį velnią čia skiedi? atseit kietai pavarei, bet aš nesupratau. paskaityk Bukovskį, apsiraminsi. Šypseną įterpiu. Bet nesišypsau.Atseit skaičių karalienė? Paskaičiuok, kas kiek sekundžių įvyksta savižudybė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2009-03-19 17:26
Skaičių karalienė
is vilnos nuvelti organai kabo.ir atseit filmas
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą