Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







  ...niūniavau: „pabusk, mano mažyti pabusk...” niūniavau kaip vakar. Kaip užvakar. Mano vienišumas man atrode draugiškas. Blyški figūra, paskandinta vakaro šešėliuose, lėtai judėjo tilto link. Bet kojos pavargo. Ir aš atsisėdau šalia užmigusios sienos. Bet miegot sau neleidau. Jau buvo atskridę juodi varnai. Labai daug jų plasnojo smalos spalvos sparnais pažadindami vėją. Bet šis netrukus pabėgo ir medžiai tapo nebyliais siluetais, įkalintais mano žvilgsnyje. „išlaisvinsiu juos” - pamaniau. Ir trumpam užsimerkiau. Atsimerkusi pamačiau šunį. Prie kojų. Geltoną šunį. Vėl užsimerkiau. Tada išvydau sniegą ir šaltį ant apkloto ašarom mažiuko bamblio veido. Bamblys šypsojosi. Ir aš nusijuokiau. Jis juokingai trypčiojo plonom kojytėm ir tyliai dainavo - „..lia lia...” Užgesinau cigaretę. Lioviausi niūniuoti. Paėmusi vaiką už rankos toliau ėjau link tilto. Pašonėj žingsniavo šuo. Jie visada kartu su manimi. Vaikas ir šuo. Jau einu nebe viena. Einame trys link tilto. Tilto, po kuriuo gili kaip kritimas upė. Mes jau einame. Einame... ir perėję tiltą, mes būsim tryse - aš, vaikas ir šuo. Geltonas šuo...
2003-09-06 00:27
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 23 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-20 18:47
nemū
va sitas patiko labiau. Saunuole :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-20 16:36
Pulsedriver
Niu ir ka jie ten veiks ant to tilto???:)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-06 15:07
Kirvoboica
Gražiai čion parašyta,.. beje, po taškelio reikia iš didžiosios raidės.
:))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-06 14:14
Apatija
fryla, kartais zmonems interpretuoti kurinio nereiktu leisti, matai kitu vaizduoteje jis gali tapti visai priesingas nei norejai parodyti. o gal nieko ir nenorejai parodyti, tiesiog davei kabliuka uzh kurio uzhsikabine zhmones galetu fantazuoti?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-06 12:52
Muzi
Ačiū Dievui neteko matyti šito kūrinio be gražžiųų lietuvišškųų raidžžiųų.
Būčiau įvertinus priešingai.
Myliu paslaptis. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-06 11:48
Ugnė Speigas
kai šuo geltonas - tai jo privalumas, o gal tavasis tikriausiai tik per klaidą toks, atsiradęs tarp juoda ir balta... savo išskirtine spalva jis tampa kompozicijos centrine figūra. betgi  kogero jis tam ir yra....:)
o tiltas - prancūziškas stilius.
man patiko
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-06 07:23
fryla
tavo kritika, darrrka, manes visai nestebina. net siek tiek juokina. ir dar karta patvirtina tai, jog daugeliui priimtinesnis lengvesnio kelio pasirinkimas-tau, zinoma, paprasciau skaityti lietuviskom raidem.
o kas yra klaidos statant pries jas prasme? ir cia norite lengvumo. beje, jei pasakyciau moters ejimo tilto link priezasti, jums patiems nereiketu galvot kodel. tiesiog neturetumete galimybes patys sukurti sios moters nakties baigties. o dabar turite.
..padrikumo? veikiau jau vis stabtelnancio ir sokinejancio testinumo. stai ko cia yra.
kiekvienas kurinys- laip paslaptis. vienos ju- atskleistos, kitos-ne. stai tada reikia ismokti matyti. gal tu ir stengiesi, bet nepastebiu pastangu rezultatu.
siaip ar taip, aciu :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-06 00:33
Darrrka
hmz... savaitgalis tingiu užsiimti savo mėgstama išsamia kritika... tačiau visgi... prasmė neatskleita... iki galo aišku galima ir neatskleisti- visgi čia iš viso panašiau į rašymą vardan rašymo- raidžių lietuviškų nėra, klaidų pilna... neišplėtoti sakiniai sudaro padrikumo ir nerūpestingumo įspudį- gal tai savitai žavėtų, visgi galop tai atrodo kažkoks minčių kratinys ir tiek...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą