Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 8 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







.  Vieną keltą praleidau, nes nenorėjau skubėti. Turėdamas dar valandą, pėdinau suplaktu pajūrio smėliu pietų pusėn, mėgaudamasis karts nuo karto veidą sušildančia saule. Miestą palikau apniukusį, o čia, virš vandenų, pūtė kiti vėjai, ir dangus jau buvo  pavasariškai šviesus.
    Paplūdimys tysojo apytuštis. Pasukau link medinių laiptų per kopas. Pakilęs jais  aukštėliau, prisėdau ant laiptelio galo pasižvalgyti po jūros platybes. Iš už nugaros pasigirdo balsai žmonių, užkopusių tais pačiais laiptais iš kitos pusės. Pro mane sėdintį nulipo vyriškis, mergina ir dar viena mergina. Apsidairę netrukus visi trys grįžo prie laiptų, ir, geresnės vietos neradę, įsitaisė keliolika pakopų žemiau. Vyriškis iš krepšio ištraukė termosą ir kažką pilstė į puodukus. Antroji mergina juodu iš apačios fotografavo. Mačiau, kad ir ašen patenku į objektyvą, tad užsimerkiau, kad nespoksočiau į juos iš nuotraukos. Trauktis neketinau, nes atsiradau čia pirmas. Sėdėjau užmerktomis akimis, girdėdamas jų juoką, bet nesuprasdamas žodžių, jūros šniokštimo gožiamų.
    Taip kiurksojau pakankamai ilgai, kad galėčiau garbingai pasitraukti. Tuomet atsistojau ir nesidairydamas palikau žemiau sėdinčią draugiją. Užlipęs viršun, sugalvojau pasukti į šoną ir kopų gūbriu pasiekti kitus laiptus.
    Kai už valandėlės stabtelėjau ir iš aukštai apsidairiau aplinkui, nei tos vietos, kur sėdėjau, nei žmonių nebemačiau. Vienoje pusėje plytėjo jūra, kitoje, čia pat po mano kojomis, – nerijos miškai. Žvilgsnis klydo vis tolyn žaliu viršūnių mezginiu. Ir aš pats, rodės, ant pušies, ne kopos stoviu. Buvau pačioje viršūnėje – ant ploniausių šakelių.
2009-03-06 10:13
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-03-07 08:51
le m
labai uzsinorejau savo pabaigos. galima?
nes buvo taip: nuejusi atokiau griiztelejau - toje vietoje, kur sedejau, trijules nebuvo.
na zinai,- trintis, nepatogumas,- opa ir nera kai jau tiek atkenteta, heh.
ir tik tada ant pusies stovi... nzn.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-03-06 21:03
ška
Etiudas, bet konflikto nėra.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-03-06 18:50
Šaltukas
Šaunus vaizdelis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-03-06 16:00
čia man
tarp žemės ir dangaus?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-03-06 11:44
Kirvoboica
tvarkingai "suregztos" mintelės :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-03-06 11:08
Šnekorius
Nežinau ar Autorius rašydamas kūrinį matė jį taip, kaip aš dabar regiu šį vaizdą. O vaizdas nuostabus. Štai ir galvoju aš, kad galimai Autorius čia mus nori (gerąją prasme) apgauti, kaip būtą faktą pateikdamas nuostabų savo vizijos aprašymą. Jei taip, tuomet apgaudinėkite dažniau, tačiau bet kuriuo atveju kūrinys labai patiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-03-06 10:41
Santaja
ant pušies, ne ant kopos stoviu. ši vieta sužavėjo ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-03-06 10:30
bioinzinere
Gražiai kuriamas vaizdas :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą