Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Parašyk man pasaką, kuri prasidėtų stebuklinga daina. Tada šunys sustotų aplink ir giedotų švelniu balsu tą dainą, stebuklingą. Ir stebuklinga būtų grįžti ten ant kalno. Žiema, tiltas, po tiltu upė. Ir šalia kalnas. Kalnelis. Ir mes trise. Aš, mano sesuo, ir draugė. Pasidedam kažka po užpakaliais ir čiuožiame nuo kalno. Juokiamės, laiptais lipame į kalną. Čiuožinėjam. Juk žiema, kalnas, sniegas, vaikystė. Ir dabar vasara. Kaimas. Ir aš, sesuo ir mūsų geriausia draugė. Du dviračiai. Trys važiuoti negali. Aš ir draugė važiuojam kažkur parūkyti. Kažkur nuošaliau, kad niekas nepagautų. Rūkom. Ji klausia manęs „ar tu mane myli? „. Aš tyliu ir atsakau „myliu kaip draugę“. Ji tik per prievartą nusišypso ir pasako „tai gerai“. Sėdam ant dviračių ir nuvažiuojam. O dabar vasara. Mano kiemas. Aš ir draugė. Kažko laukiam, tikriausiai mano sesers, nes mes trys geriausi draugai. Stovim kieme, prie stulpų džiauti skalbiniams. Tylim. Ir ji sako „aš myliu tave“. Aš tyliu. Ir tada išeina mano sesuo į kiemą. Ir aš nieko nebepasakau. Ir aš nežinau ką būčiau pasakęs.. Ir dabar jaučiuosi kažko nepasakęs..
2009-02-23 00:38
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-25 14:24
Ferrfrost
Mielas kurinys, bet man i proza panasus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-24 14:34
švo
Nostalgija. Sau, ne globaliems procesams.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą