Rašyk
Eilės (78171)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Tereikia pradėti rašyti. Bet man taip nuobodu. Ką tik šuo norėjo užšokt pas mane į lovą, bet persigalvojo. Priežastis yra. Tai lengvas tekstas. Nesunkus ir greitas. Tik man dar reikia sugalvoti. Šuo vėl atsistojo prie mano lovos, bet vėl neišdrįso užšokti. Ar tai atrodo per aukštai? Bet juk tai logika. Tai racionalu. Tokia prigimtis. Žmoniu prigimtis vystosi. Neaiškinsiu šio teiginio. Tai tik nepaprasta mintis. Ar tekstas ne per lengvas? Su kuo aš kalbu? „Paskambink“, - sako man. „Kam? „, - pasako kitas žmogus. O aš nesuprates sėdžiu ir žiūriu į juos. Jie tik tam ir yra, kad aš žiūrėčiau į juos. Toks jų egzistavimo tikslas, tokia jų trumpa aistra. Bet kodėl aš apie tai nerašau? Aš nerašau tam kam reikia. Aš turiu rašyti netaip. Kitam žmogui. Net ne kitam. Konkrečiam. Koks jis konkretus, jei aš jo nesu matęs? Ar tai ko nemačiau egzistuoja? Gal ir ne. Bet dėl ko as vis tiek apie tai užsiminiau. Ar tai jai turi būti skirtas tekstas? O kiti gali tik galvoti kam tiek daug klausimų pabaigoje? Nes visi klausimai yra atsakyti. Visi atsakymai turi klausimą. Net aš galiu turėti klausimą. Ar tada aš būsiu atsakymas? Gal ir taip. Norėčiau pamatyti gyvą žmogų. „Labas, aš gyvas“. Tada palaukčiau jo autobusų stotyje. Gyvas žmogus išliptų iš autobuso. Aš pamatyčiau pirmą kartą jį. Ir apkabinčiau. Priglausčiau prie savęs ir laikyčiau dešimt minučių. Ir sakyčiau gyvam žmogui: „Tu gyvas žmogus“. Ir tada paimčiau už rankos ir nusivesčiau išgerti kavos. Ir viskas. Toliau aš nieko nežinau. Kas bus tada? Tereikia tik sugalvoti. Bet „tereikia“ yra sunkus žodis. Šiame kontekste net neprotingas žodis. Ką man dar parašyti? Aš nežinau ką parašyti. Apie ką tu galvoji? Ką tu mąstai? Į ką žiūri? Ką veiki? Ką valgai? Ar galiu tau paskambinti? Šypsena. Daugtaškis. Paprastas taškas. Ir mintys mintys mintys...
2009-02-16 01:54
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-19 23:12
Netipiškas Individas
"Aš - negyvas"
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-18 13:19
Ferrfrost
Proza cia, ne ese.Bet linkiu jums sekmes tolimesneje kuryboje:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-18 13:19
Ferrfrost
Idomiai, ak, tai, kad visiems taip buna.Toks proziskas kurinys, kaip ese tai sausumo to truksta.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-16 19:29
Šnekorius
Bandyta parašyt įmantriai, o davosi tekstas apie nieką. Atleiskit, tai tik mano nuomonė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-16 09:31
Tilitė
Kad tai – ne esė, tai tikrai, prie dienoraščio skilčių priliptų. Ir laaabai jau pompastiškai suraitei :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-16 02:19
kuss
"į juos. Jie tik tam ir yra, kad aš žiūrėčiau į juos. Toks jų egzistavimo tikslas, tokia jų trumpa aistra."

ju ju ju huh!
na mintijam
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-16 02:15
gegužytė
o kam pradėt rašyt - jei šis procesas toks nuobodus? gal geriau eikit į mišką malkų pakapoti... man atrodo ties antra tona rašymas taps toks "lengvai pradedamas" :)

kažkaip užsivedžiau aš čia bekomentuodama :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-16 02:05
gegužytė
aš esu gyvas žmogus - už tai gausiu kavos?

nepyk, dėde, bet kažkoks keistas kūrinys man čia pasirodė... nerišlus toks, nei A, nei MĖ, bet jaučiu, kad iš visos širdies. tikriausiai ilgai kaupėt :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą