Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 16 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kažkas pasakė: palaimintieji idiotai, nas jie laimingiausi žmonės žemėje. Kažkas pakartojo... Juk, jei atvirai, taip ir yra... iš dalies. Iš (kitos) dalies aš pradedu suprasti savižudžius. Juk geriau pagalvojus (čia aš iš savo pozicijos), mūsų čia niekas nelaiko. Kaip kraupiai skamba tie žodžiai NIEKAS NELAIKO. EIK, JUK TAVĘS ČIA NIEKAS NELAIKO. NIEKAS NELAIKO... Bet jau čia kita, su visuomenės susvetimėjimu, žmonių reikalingumu vienas kitam, (ne) meile ir (ne) pakantumu susijusi problema. Kartais juk tikriausiai visiems užplaukia tokios mintys kaip „kokia viso to prasmė? „, „kam aš tai darau? „, etc. Tik sulipę kelios/keliolika nesėkmės/-ių per tą pačią savaitę, pabjurus nuotaika, nelaukta kritika, sumautas oras, atsinaujinę problemos iš anksčiau, motyvacijos stygius ką nors daryti ir mergaitė jau taškosi nuo 8 aukšto. Nes jos niekas čia nelaikė. Tai buvo tik momentas, impulsas, paskubėjo ir padarė nesąmonę. Iš (kitos) dalies aš pradedu suprasti savižudžius. Bet jie irgi idiotai. Idiotė ir aš. Įsisvaigau didžiasią asilą visam jazze, vaiką. Taip, vaiką. Sakai, kad vaikas aš, nes man 18 ir esu ten jauniausia. Gerai, vaikas, pripažįstu. Bet kaip tu vaikiškai elgiesi. Tu bijai. Idiotas ir tu. Neperlipdami per savo arogancijas mes tik skaudinam vienas kitą. Gerai, kalbu už save, tu skaudini mane. Juk nei karto rimtai ir nesišnekėjom apie tai ką jaučiam... (ir ar jaučiam). Galvodama apie tave vis prisimenu tą aleksimitiko sąvoką iš psichologijos... Jis tiesiog negali duoti to, ko neturi. Čia apie jausmus. Nejaugi tu nieko nejauti? Ar nemoki apie tai kalbėti? Ar manai, kad nėra būtina apie tai kalbėti? Žinok, man jau atsibodo bandyti „numanyti“ ką tu jauti. Kaip galima nuspėti ką mąsto idiotai?! Tiesa, prisimenu vienus iš skaudžiausių tavo žodžių pradžioje, kad reikia „daryti, o ne kalbėti“. Bet po to daug kas įvyko, viskas keičiasi, gal ir idioto nuomonė ne išimtis. Tiesiog noriu, kad žinotum, jog man jau atsibodo būti toj idiotiškoj padėty ir migloj. Kaip koks fuckin\' ežiukas rūke, Žagarė bokale. Pasigausiu tave kada nors, kad ... ką? Atvirai? Noriu, kad ir tu kentėtum. Bet tuo atveju kentėsiu ir pati. Tuomet kaip? KAIP? Idiotiškai. Bus idiotiškai sunku. Mes idiotai, mes patys save griaunam. Cha. Atsiminiau dar vienus tavo žodžius, kad kuo ilgiau lauksi, tuo smagiau bus paskui. Kiek jau praėjo laiko? Cha, ar ne per ilgai? Kankiniesi truputį? Aš ir. Idiotai mes, brangusis, idiotai.
2009-02-01 19:05
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-02 02:26
Ferrfrost
Siulyciau jums perskaityti knygute Pagyriamasis zodis kvailybei.

Juokinga ir idomi filosofine knyga pilna ideju ir idomiu istoriju.

Manau, kad yra nelaimingu kvailiu, ir nelaimingu protingu:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-01 20:12
MJE
MJE
Patiko paskutinis sakinys. O šiaip, darbelį pavadinčiau visišku minčių išsiliejimu pačiam sau. Kartais tikrai norisi viską kam nors išrėkti, išsakyti ar parašyti, kokios mintys tai bebūtų :) Sėkmės :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą