Rašyk
Eilės (78157)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





atodusis atodusis

Brangusis, na kam?

Šis kūrinys matomas tik autoriaus namuose


Brangusis, ar negana mane skaudinti, nemanai, kad pats laikas mane paleisti? Suniokojai mano pasitikėjimą, sudraskei meilę, išplėšei šypseną...
Ir niekuomet nebus taip, kaip buvo iki tol. Mergaitiška šypsena niekuomet nebus tokia nuožmi ir nekalta. Paprastumas, kuris man buvo įgimtas kartu su patiklumu, buvo suglamžytas ir išmestas toli. Mano žydrose akyse matysi neapykantą, kuri vadinasi meilė. Meilė, kuri yra amžina. Ir kas sakė, kad mergaitės nemoka mylėti? Tas - visiškai apsiriko.
Idealizavau tave, kone penkerius metus, ir net dabar, kai man esi Ponas Niekas, kuris mane įskaudino taip, kaip to nebepadaris  niekas, aš vistiek tave begalei myliu..
Deklamuodavai man eilėraščius, kurie nupirko mano sielą, dainuodavai dainas, kurios apeliavo į mano šidį, pagrobei kūną, kuris dabar yra tavo atžyma... Naudojaisi, naudojaisi kiekvienu mano kvailumo krisleliu, mano jausmai tau tebuvo žaidimas.
Na, o ką palikai? Palikai tai, ką galėjai daugiausia. Didžiulė ir skaudžią pamoką, kaip reikia gyventi.
2009-01-22 21:54
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-01-26 13:44
Vudu Guru
Elementorių galėjo palikt - daugiau naudos būtų buvę.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-01-22 22:02
ŠiaurėsPašvaistė
dažna realybė. patiko sulyrintas variantas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą