Rašyk
Eilės (78220)
Fantastika (2309)
Esė (1557)
Proza (10924)
Vaikams (2717)
Slam (80)
English (1198)
Po polsku (372)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 20 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Šiandien atsikėliau anksti ryte ir iškart šokau prie kompiuterio. Atsidariau savo tekstų redaktorių ir pradėjau rašyti. Rašiau iki pietų. Tada nuėjau į virtuvę, pasidariau kavos, išgėriau ir toliau rašiau. Rašiau iki vakaro. Tada perskaičiau ką parašiau, mane pradėjo pykinti, sukosi galva. „Čia dėl kompiuterio radiacijos“, - pagalvojau. Užverčiau kompiuterio ekraną ir išsikviečiau gydytoją į namus.

Gydytojas atvažiavo ir diagnozavo grafomanijos priepuolį. Davė piliulių, pasakė ryti tris kartus po valgio ir išvažiavo.

Pažiūrėjau į laikrodį. Dar dešimt minučių iki vakarienės. Sėdau rašyti toliau. Rašiau kelias valandas. Tada pasidariau sumuštinį su dešra ir jį suvalgiau. Prarijau vieną piliulę ir sėdau rašyti. Parašiau penkias minutes. Dabar guliu lovoj ir žiūriu teliką.
2009-01-14 18:28
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-01-18 19:14
Ferrfrost
Idomus kurinys gyvenimiskas ir su uzslepta mintim.Jei galeciau balsuot tikrai taip blogai taves nevertinciau!Sekmes kuryboje:)Pabandyk eilerasti sukurt!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-01-15 21:17
švo
Noriu pamatyti, ką ten parašei. IR kokias piliules gėrei. Daugumai jos tikrai būtų į naudą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-01-14 23:05
Skeletas Spintoje
Ačiū, viskas priklauso nuo pirmo komentaro pozityvumo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-01-14 20:02
Patarnaujantis
Perskaičiau ir nuėjau į tualetą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą