Rašyk
Eilės (78171)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Vieną karštą vasaros dieną Kvailystė gulinėjo savo hamake ir žolės stiebeliu stumdė debesėlius danguje, kai staiga iš žolės pasigirdo garsus PUKŠT. Piktas toks. Kvailystė žvilgtelėjo žemyn.
- Ko rūstauji, Ežiuk? – pasiteiravo.
- Pukšt! – pareiškė Ežiukas, kas jo kalba reiškė “Iš manęs ką tik atėmė didžiulį, raudoną, sultingą obuolį. Tai yra nesąžininga ir negražu.”
Kvailystė net išsižiojo iš nuostabos. Kurių galų atiminėti obuolį, jei gali čia pat rasti kitą, tokį pat didelį, raudoną ir sultingą? Ežiukas tik pukštelėjo atsakydamas, neva, ir aš taip manau, bet yra, kas nesutinka su mano nuomone. Piktai treptelėjo kojyte. Po akimirkos dar kartą treptelėjo, šį kartą visomis keturiomis paeiliui. “Tokio pikto Ežiuko dar nemačiau…” pamanė Kvailystė. “Dar truputis, ir iš to pykčio jam garbanėlės išsitiesins,” šmėkštelėjo mintis, ir ji vos susilaikė neprunkštelėjusi.
- Eime, Ežiuk, pažiūrėsim, - Kvailystė iššoko iš hamako ir pasirąžė. – Kur tas tavo obuolys?
- Pukšt, - paaiškino Ežiukas, ir nutipeno, rodydamas kelią.
Netrukus abu atsidūrė prie senosios obels. Kvailystė įdėmiai apsidairė, tačiau nieko, išskyrus didelį, raudoną obuolį nepastebėjo.
- Štai, Ežiuk, tavo obuolys. Atrodo, niekam jo nereikia… - pastebėjo Kvailystė ir pasilenkė obuolio.
- Tik paliesk jį, ir mano kariai sumals tave į miltus! – pasigirdo spigus riksmas.
Kvailystė skubiai atitraukė ranką ir apsidairė išsigandusi.
- Oiiii… - spygtelėjo staiga, ir atšoko atgal.
Obuolį buvo apsupę balkšvi vikšrai, atstatę į Kvailystę ietis su antgaliais iš obuolių sėkliukių. Šalia rangėsi didelė kirmėlė, pasipuošusi karūna.
- Pukšt, - pukštelėjo Ežiukas. “Sakiau gi…”
- Šis obuolys nukrito nuo Mums priklausančio medžio, vadinasi šis obuolys Mūsų! – pareiškė kirmėlė ir išdidžiai užrietė uodegos galą.
- Kaip tai jums priklausančio… - nustebo Kvailystė. – Kokia teise? Sodas juk mano…
- Sodas tavo, o medis Mūsų! – atkirto karūnuotoji.- Mes esame Jos Kirmenybė Obuolinė, šio medžio ir visų jo obuolių bei vikšrų karalienė! Karūnos nematai???
- Na… matau… - sutriko Kvailystė. – Bet…
- Jokių “bet”! – nukirto Jos Kirmenybė. – Šis medis Mūsų, vadinasi ir obuolys, nukritęs nuo jo, taip pat Mūsų!
Kvailystė tankiai, tankiai sumirksėjo ir patempė apatinę lūpą. Ežiukas tik pukštelėjo iš nuoskaudos ir pykčio. Tuomet žingtelėjo obuolio link.
- Sargyba!!! – suspigo Jos Kirmenybė.
Vikšrai tuo pat metė obuolį, čiupo ietis.
- Pamokykit tuos akiplėšas! – toliau spiegė jos Kirmenybė. – Pirmyn už jūsų Karalienę!
Vikšrai atstatė ietis ir pajudėjo Kvailystės ir Ežiuko link. Šie išsigandę atsitraukė. Kvailystė pravirko, Ežiukas kažką nerišliai pukšėjo ir burbėjo.
Staiga pasigirdo traškesys, ir iš netoliese išvešėjusio serbentų krūmo iššokusi Lūšis nuliuoksėjo tiesiai per vikšrų kariauną. Jai pavymui atlėkė obuolio nuograuža. Lūšis stryktelėjo į šoną, nusikvatojo ir pašaipiai riktelėjo:
- Ir vėl pro šalį!
- Labas, Kvailyste! – riktelėjo ir liuoktelėjo už artimiausios obels.
- Labas Kvailyste! – šūktelėjo iš to paties serbentų krūmo iššokęs Tomas.
- Tuoj aš tave… - pagrasino Lūšiai, ir puolė jai iš paskos.
- Nepagausi! – pasigirdo nutolstantis Lūšies juokas.
- Labas Lūšie… Labas Tomai… - pavymui sumurmėjo Kvailystė.
Tuomet atsisuko į Jos Kirmenybę. Pastaroji sutrikusi žvelgė savo besitraukiančios kariaunos likučius. Pakėlė akis į Kvailystę su Ežiuku…
- Žinote, o gal jūs imkite tą obuolį… - sumurmėjo tyliai. – Šitajį… Kaip dovaną nuo Jos Kirmenybės Obuolinės… Būta čia… Mažas kažkoks obuoliukas… Mažytis toks… Mums jis vis tiek nereikalingas… Be to reikalai, nėra kada čia dėl kažkokio obuoliūkščio ginčytis… Sargyba!
Ir skubiai nušliaužė obels link, bailiai žvilgčiodama per petį atgal.
Kvailystė susižvalgė su Ežiuku.
- Štai, tavo obuolys, Ežiuk, - neryžtingai kažkaip pasakė.
- Pukšt… - lygiai taip pat neryžtingai atsakė Ežiukas. “O žinai, ne toks jau jis didelis, raudonas ir sultingas…”
Kvailystė tik gūžtelėjo pečiais.
- Eime tuomet, surasime tau būtent didelį, raudoną ir sultingą, - pasiūlė.
- Pukšt, - sutiko Ežiukas.
2003-08-29 11:49
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 17 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-06 20:03
Strėlė
atsigeriu minciu, žodžių žaismo, pradedu pamėgti šį stilių...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-03 11:31
Loke1
Ha! Cool. supratau: čia Kvailystė ištikrųjų - Mikė Pukė, ;p
Bet šauniai tu rašai pasakas. Nuoširdžiai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-02 11:05
olo
olo
realybej ir garbanotu eziuku nebuna :)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-02 10:01
Kirvoboica
Gaila, kad realybėj ežiukai obuoliais neminta, nenorėtųsi vaikų apgaudinėti,.. bet vis vien Kvailystė - puikus personažas...
:))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-01 15:49
Skaitan Jūsų kūrinuką man kilo viena idėja:,,Visus mus- Žmones, toje nuolatinėje kovoje už būvį, vietą po saule (nors kad ir kaip tai neigtume, na, kad nekovojame, bet visgi yra siokia tokia konkurencija) lydi tokie draugai kaip Baimė, Gerumas, Godumas, Nuoširdumas ar kas kita . Jie stovi salia, tokie nematomi ir pasakinėja ką mums daryti, kartais reiktų su jais pasitarti. Pavyzdžiui, tavo vidinis balsas šnekasi su draugu Kvailyste:
-kaip manai Rasele, ar nebūtu šaunu nulaužti medelį ir iš jo pasidaryti vytelę, ar žinai kaip smagu su ja žaisti?
-Kvailyste, aš galvoju, kad tu peržengei ribą, geriau aš pasinaudosiu Draugystės patarimu ir pasodinsiu medelį draugo kieme.
Tiesiog reikia išmokti atsirinkti, kas bloga, o kas gera. Ypač vaikučiams:).

Atleiskit, kad pasinaudojau Kvailystės vardu, na ir, kad čia teik primaliau:).
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-01 07:20
olo
olo
vile, i sveikata :)

darrrka, kazi. po visu tomu ir dzeriu bei transformeriu su pokemonais psichikos jiems taip lengvai nesuzalosi. jei tik jos dar yra po viso to, zinoma :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-31 16:23
Darrrka
ech... gali suzaloti vaikiska psichika, bet siaip nieko :-))))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-30 19:33
Vile
visai saunu.pabandysiu dukteriai paskaityti.sako, jie geriausi kritikai.jei klauso, tai ir puiku :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-29 14:48
Vannille
:))))))))))))) Kada nors duosiu paskaityt bambyzams... Labai labai:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-29 12:35
olo
olo
na, kiti gi siuksliu dezej. o kur vieni, ten ir kitiems vieta. neismetysi gi po visas pakampes :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-29 12:32
Ordeal
Reikėtų į skiltį vaikams dėti o ne į šiukšlių dėžę. ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-29 12:23
olo
olo
:D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-29 12:21
Talk Normal
Na, ežiukas, matau, pralenkė Eločką Ščiukiną visais parametrais.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-29 12:17
last action hero
buvau jau pasiilgus Kvailystės &Co :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-29 11:58
olo
olo
kodel nzn... cia ji pati taip nusprende :) o man kaip tais pasirinkimo nebuvo :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-29 11:54
Baltas vilkas
nuostabi pasaka, reikejo det i skyriu vaikam:) ir beje kodel viena veikeju yra "kvailyste"? idomu butu suzinot:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą