Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Liūdnos mintys abgaubė mane... už lango žaidžia saulė su akimis...  paukščiai grįžta į namus... palydi saulę... o aš, tenkinuos savo katinėlio kompanija...
Namai tušti... kažkur girdėti balsai, bet tai ne mano draugų... kraupūs žingsniai gazdina mane... atsidūstu... kaimynai – nesilaužia niekas pas mane...
Akyse kaupiasi ašaros... stengiuosi jas sulaikyti, bet... deje, bet... negaliu... jų tiek daug, mano širdyję liūdesys... tas balsas, tas mylimas mylimo žmogaus balsas virpina mano širdį. Kažkada nužudyti jausmai prisikėlė kaip feniksas iš įžiebtos ugnies... Kažkada užmirštas susižavėjimas atgimė meile...
Skruostu riedančios ašaros žadina gyvunėli, sunerimęs žvelgia į mane savo liūdnomis akimis... stengiasi suprasti mane... bet ar tai įmanoma?
Prisiminimai užgrobė mano mintis... kovoti, ar pasiduoti? Skęsti tuose nuostabiuose prisiminimuose, ar kapanotis iš jūros gelmių į paviršių? Mane kankina tie beprasmei klausymai ir į juos tiek daug atsakymu, bet... bet reikia rasti vienintelį...
Sudrėkę skruostai nuo ašarų... žvilgsnis nukrypo į lango pusę... toks nuostabus dangus... užmerkiu savąsias akis... atitraukiu rankas nuo klavetūros....
Pabėgau į gimtąjį miestelį... prie baseino, ant kalno... gaila, kad mano miraže nėra žvaigždžių...
Skambutis į duris privertė gryžti... praėjo daug laiko kai pradėjau lieti savo mintis šitame lape... rankos dreba... braukiu surias ašaras... reikia jas surinkti ir taip mažai jų turiu. Per daug jų jau išliejau...
Suskambo mano mintyse melodija... tas balsas ir vėl tas balsas... šiuo metu kankinu save klausymais: „kodėl tu taip toli, kodėl, kodėl tu dabar ne su manimi, kodėl privertei mane liūdėti... bet tai tik liks man žinomi klausimai, tu jų neišgirsi, neskaitysi mano minčių apie tave... Žmogau aš tavęs pasiilgau, beprotiškai pasiilgau.. norėčiau dabar tave apkabinti, bet dėje, nežinia, kiek dar laiko tavęs aš nematysiu... “
Vienintelė dabar paguoda man tai, kad turiu mylimo žmogučio numerį, kad galiu bet kada jam paskambinti ir išgirsti jo balsą...
Kartais susimąstau, kad per dažnai aš panirstu į savus prisiminimus, kurie man begolo yra skaudūs... žmonės skandinasi praeityje tam, kad pasijustu laimingi, kad skraidytu padebesiais... o ką aš darau??? Kodėl kas kartą kai tik grimstu į prisiminimus aš liūdžiu? Kodėl aš nesugebu pasukti į tą gatvę kur visi mano džiugūs prisiminimai? Kodėl visada užklystų į liūdniausią skersgatvį?
Myliu lietų... dievinu jį... kai verkia dangus – aš verkiu kartu su juo... man patinka barbenant lietuj klajoti tyliomis gatvėmis... nebijoti, kad kas pamatys mane verkiančia... lietus slepia mane po savo skara...
Šiauliai yra tas miestas kuriame aš jaučiuosi begalo prislėgta... čia atvažiavusi visada liūdžiu, kankinu savo mintis jausmus.... čia aš dažniausiai sėdžiu tarp keturių sienų – nesidžiaugiu nuostabiais vakarais, nuostabiomis naktimis... čia aš niekur neišeinu pasivaikščioti... bijau.. ne... tai ne mano miestas, ne mano gatvės, ne mano sielos namai...
Dėstyčiau savo mintis.. jų tiek daug, bet šiam kartui bus gana... patausokime jas kitam karteliui....

P. S. Labai atsiprašau, bet klaidų tkrai netaisiau....
2008-11-29 22:12
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-12-26 01:25
Mykolas Paukštelis
Man labai patinka tawo kuriniai, noreciau su tawimi pasikalbeti, mano e-mailas mykolaspaukstelis@inbox.lt, labai prasau parasyk man, arba leisk man tau parasyt.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-30 21:49
švo
Į stalčių. na gi.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-30 16:09
Dudi
Blogai, kad netaisei, nes jos labai bado akis ir tikrai nepuošia darbo. Taip pat patarčiau vengti daugtaškių po kiekvieno sakinio.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-29 23:22
Prozerpina
tavo p.s. rodo požiūrį į savo tekstą ir jo vertę. esė tai ne šiaip mintys, tai literatūros žanras. čia ne kūrinys.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą