Rašyk
Eilės (78220)
Fantastika (2309)
Esė (1557)
Proza (10924)
Vaikams (2717)
Slam (80)
English (1198)
Po polsku (372)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 25 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





pip pip

Tipo pamąstymai

Šis kūrinys matomas tik autoriaus namuose


Gyvenimas sutvarkytas taip, jog patys vertingiausi dalykai turėtų likti nepastebėti. Tik taip tobulėjama.,, Per aspera ad astra“, taip sakant. Jeigu tu esi gražus, sėdėdamas prieš veidrodį, tai liksi gražus tik pats sau. Gali net neabejoti tuo - neateis niekas ir nepamatys. Tą minutę, tą sekundę, galų gale netgi tą akimirką, kai savyje pamatei švytėjimą, jis liko dovana tik tau. Bet jis visą gyvenimą-jei tik sugebėsi pastebėti tai pats - atsispindės tavo akyse. Jei surasi artimą sau sielą, lyg tai būtų veidrodis, į kurį kažkada žiūrėjai, tu pamatysi pats save iš naujo! Taipogi neabejok, kad tais gyvenimo momentais, kada sumąstysi,, įamžinti“,, nuostabiausias akimirkas“ ir būsi,, apsiginklavęs“ fotoaparatu, patirsi visišką fiasko, komentuodamas savo kadrus. Žinok, jog geriausi kadrai visada prapuola. Ir nesvarbu, ar tu sėdėsi ant žydinčios ievos šakos, ar šliauši pilvu, rodos jau jau pamatei stebuklą ir padarysi tai įrodymu - tu visada prarasi 0, 000001 sekundės, kurios tau prireiks tą nuostabų matomą vaizdą perkelti į apčiuopiamą vaizdą - nuotrauką. Liksi nieko nepešęs... Tik, pasakodamas apie tam tikrus įvykius, jeigu surasi klausytoją, padėsi pats sau, vartydamas tas nuotraukas. Komentuosi ne tai, kas užfiksuota jose, bet tai, ką matei iš tikrųjų ir kas tave sužavėjo arba nuliūdino, ir tapsi savo pašnekovui,, labai“ įdomus. Žinok vėlgi tai - jeigu kada nors subręsi, matysi giliau, nei yra matoma paprastu žvilgsniu, vertinsi įvykius patirtimi, širdimi ir išmintimi - irgi liksi vienas. Nėra dviejų vienodų sielų! Tuo gyvenimas yra nepaprastas. Kai tavo galvoje kils išmintinga idėja - ji nustos būti išmintinga, jei tik sugalvosi ją užrašyti ar kitaip įamžinti. Patirsi pats, jog pati genialiausia mintis išliks tik ta, kurios niekam neištarsi balsu. Ji kirbės tavo galvoje kaip pats galingiausias gyvenimo variklis. Tą minutę, kai tu ją pamėginsi išlementi garsiai, tapsi juokingas, netgi pats sau. Nebent būtum gimęs genijumi ir galėtum, ilgai neaušinant burnos mėtyti tokius perliukus, kuriuos iš kartos į kartą perduoda žmonių priedermės atstovai.
2008-11-27 11:34
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 13 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-29 09:02
Vynn
kaip pirštu į akį! :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-28 19:58
vėjas gluosniuose
tikrai netušti pasvarstymai... apie gyvenimą dažniausiai kalbama labai banaliai, o čia, čia gražiai sukalbėjai, miela pip :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-27 19:30
MacteAnimo
Jau labai visko primąstei, ypač su grožiu,
kuris žiūri iš veidrodžio. Iš tikro, jis turi išliekamąją vertę ir žiūrint prošal, kaip netikėtai
pastebėsime: Ar iš balos tas gražumas mano prigimimo. Jooooo, bet čia nusprendžiau, kad gražumas žmogaus yra akinantis ir visą kitą stelbiantis.
Prie to paties paskelbiu šiukšlių dėžės barake įvertinimą: tik supraskite kokie ten kvapai ir jums nebekils minties,
ten kelti savo kūrinių.:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-27 12:49
Aliaska
Taip, dievo malonė ateina nepastebimai:)
Geriausia, ką per dvi dienas čia perskaičiau. Ir kodėl beveik visa, kas geriausia, sumetama į šiukšlių dėžę?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-27 12:08
Kirvoboica
gyvenimas sutvarkytas visai neblogai, tik mes idealiai sugebam jį perknist su visokiais „patikimais patiems sau“ :))
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-27 12:03
Saularytė Zariana
sudomino
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą