Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 3 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Vakaras blėsta tyliai, ir ateinančios nakties vėsa, nesiderinanti su karšto kraujo polėkiais, ne visus nuteikia ramybei. Ilgai gyvendamas, supratau tokį dalyką, kad niekas negali būti pilnai laimingas, jeigu laimingas nėra aplinkinis pasaulis; ir jeigu tavęs, įsilinksminusio, nelaimina saulė, paukščiai, medžiai, žolė, žmonės ir šunys, tai tavo laimė tuojau ir užgęsta kaip degtukas, įmestas į pelkę ir turėjęs vilčių ją padegti. Sakau tai todėl, kad dar vis prisimenu, kaip troškau pagerinti pasaulį ir kaskart po nesėkmės galvodavau, kad nepasisekė tik šįkart, bet bus daug kitų kartų, bet po kitų kartų mano entuziazmas palaipsniui ėmė blėsti, kol supratau, kad pasaulio aš nepakeisiu nė per katės plaukelį. Bet nėra to blogo, kas neišeitų į gera, ir perėmęs pasaulio įpročius, aš patyriau daugybę gerų akimirkų, ką ten akimirkų, kai ištisos dienos kartais būdavo neapsakomai džiaugsmingos, bet jau nebenoriu leistis į atsiminimus, nes paskutiniu metu mane labiau traukia apmąstymai, tik jie mane greit išvargina.
Dabar man visai gera. Jaučiu vėsą visame kūne ir sieloje, ir beveik palaimingai jaučiu, kaip nakties vėsa susilieja su manąja, ir man jau visai neberūpi ateisianti diena ir tie, kurie dar tebetiki dienos amžinumu, ieško ir randa ten trumpalaikės laimės, nes aš žinau, kad viskas turi savo pabaigą. Savo naktį, kurioje yra ramu. Ir ta naktis ateina pasiimti manęs.
2008-11-24 15:55
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-29 17:18
Si bilė Sibire
pilnai laimingas

blogai, nieko nesukuri. jokių vaizdinių.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-27 13:46
zirzule
gal į dienoraštį ?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-24 17:27
Up ir down
Pavadinimas visai daug žadėjo, o tekstas  nuvylė.

Autoriau, prašau, rašykite atsakingai, neplepėkite, nes dabar net nejauku, kad jūs toks nuvargęs: "paskutiniu metu mane labiau traukia apmąstymai, tik jie mane greit išvargina". :)

Man nepatiko tai, kad tekste daug tarsi nepagrįstų, nesuprasi kodėl, parašytų dalykų. Kuo čia dėtas skaitytojas?

tekstas labai dienoraštiškas (ar taip galima išsireikšti?), jau sakiau, tai toks paplepėjimas, gal tokį įspūdį sukelia frazės kaip "aš patyriau daugybę gerų akimirkų, ką ten akimirkų, kai ištisos dienos kartais būdavo neapsakomai džiaugsmingos" (na, tai papasakok, jei jos tokios ypatingos), " bet jau nebenoriu leistis į atsiminimus"...

tingu.

2, nes atrodo, kad visai turi galvą, tik rašyk, kurk,
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-24 17:14
švo
Tereikėjo važiuot misionieriumi į Somalį. Tirai būtum kažką pakeitęs. Ir, gal, parašęs.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-24 16:01
Tik dulkės
Ilgi sakiniai neparodo, kad tu "kietas" rašytojas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą