Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 8 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Mano šeimoje visi pedofilai. Mama, tėtė, brolis ir aš. Mama iš pradžių pedofile nebuvo. Tėtis taip pat iš pradžių nebuvo. Bet, kai mes su broliu tapom pedofilais, mama ir tėtis prisijungė prie mūsų.

Tapti pedofilais jie labai nenorėjo, priešinosi. Bet mes ultimatyviai pareiškėm, kad su jais tokiais, t. y.  nepedofilais, negyvensim. Tėvai išsigando mus prarasti ir galų gale nusileido.

Dabar mes esame tikra pedofilų šeima. Kartu einame žvejoti, kartu grybauti, kartu maudytis, kartu į parduotuvę. Tėtis dažniausiai  mane laiko už rankos. O mama - brolį. Kita ranka tėtis kimba į laisvą mamos ranką. Kai prapliumpa lietus, visi susikibę bėgame slėptis po medžiu. Nuo lietaus geriausia slėptis po storomis eglėmis. Plačios jų šakos gerai saugo. Bet, jei plačių nėra, slepiamės ir po siauromis, arba po kitais medžiais.

O vieną kartą buvo taip, kad slėpėmės ir po berželiu. Slėptis po berželiu pedofilams nėra gerai. Pasislėpę po berželiu  įprastai darome  viską, kad mūsų nepažintų.

Mūsų, pedofilų, šeima tokiems nenumatytiems atvejams yra pasiruošusi. Kiekvienas su savimi  nešiojamės kaukes. Aš turiu paršiuko kaukę, brolis kiškučio, mama meškutės, o tėtė turi domino.

(Mano tėtis, jei kas nežino, nėra žvėris, nei gyvulys.)

Dabar paklausykit. Taip, arba panašiai mes šnekam tarpusavyje:

Tėtė: ar vaikai neperšlapote?
Mes: ne, ne, ne Tėti, nors..

Tėtė: pedofilams nėra jokių „nors“.

Mes: taip, tėti, mes žinom ir mama žino, ar ne mama?

Mama: taip žinau. Pedofilams žodžiai  „nors“ ir į juos panašūs  yra kaip šuniui penkta koja. Pedofilai, -jie viskam pasiryžę.

Mes: tėti, ar turi čiulpinukų?

Tėtė: turiu, bet pirmiausia suvalgykit sumuštinius su raudonaisiais ikriukais.

Mes: ačiū, tėti, tu toks geras.

Mama: taip, tėtis labai geras. Labai labai.

Tėtis: už gerumą  mane pabučiuokite į skruostą.

Bučiuoju aš, brolis ir mama. Mūsų mamos labai gražios lūpos.

Bet tėtės tiksliai nuskustas skruostas- už mamos lūpas geriau. (tai nereiškia, kad gražiau, -tiesiog geriau)

Mums su broliu barzda dar neauga. Norėtųsi.

Būna, kad taip užsinorim pabučiuoti tėtį į skruostą, o jo nėra šalia, tada prašom mamos: mamyte, leiski mums pabučiuoti  tau į blauzdą? Mamytė truputį pakelia  sijoną ir leidžia. Jos blauzdos šeriukai dalinai atstoja mums tėtės skruosto aštrumą . Mama apie tai žino, todėl skuta savo blauzdas, prisižiūri.

Būna, kad mamai nesant, mums labai norisi pabučiuoti mamą į josios gražiąsias lūpas. Tada tėtė (koks jis išradingas!) sugalvoja vieną iš būdų, kas jos lūpas gali atstoti. Vieną kartą, pvz, buvo sugarankščiavęs savo pilvuką, kitą kartą mamytės lūpas atstojo  jo sulenktos ausys. Iš vienos pusės aš, iš kitos brolis, - jam prišnabždėjome įvairiausių paslapčių. Nepatikėsit, bet sulenktos tėčio ausys-gali būti puikus mamos lūpų pakaitalas.



Mes: mama, ar tau gera su mumis?

Mama: man labai gera, vaikai.

Mes: mama, ar tau gera todėl, kad mes pedofilai?

Tėtė: jai labai gera, nes tik pedofilams gali būti taip gera.

Mama: taip, man labai gera.

Mes: mamytei sušukim valio!

Mes ir tėtis: Valio valio valio!

Mes: ir tėčiui!

Mes ir mama: Valio valio valio!

Mes: ir mums visiems!

Mūsų visa pedofilų šeima: Valio valio valio!



Kaip matote iš pateiktų mūsų pokalbių nuotrupų- mes esame laimingi.  Pirmos dalies pabaiga.
2008-11-14 11:43
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 9 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-12 09:09
Raimondas
Nelabai man tiko...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-27 16:51
Netipiškas Individas
Raunantis stogą (:

Patiko!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-04-06 21:07
Skaičių karalienė
labai grazu, net sulenkta ausis dainuoja
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-03-03 16:47
zirzule
Liux ir nieko daugiau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-10 17:55
mažoji čebūrashka
geras
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-16 20:31
švo
Kiekvienas pedofilas privalo turėti bent po vieną mergaitišką apitinio trikotažo komplektą. Jei piniginė didelė - piniginėj. Jei maža, ar išvis nėra - ištampyti tuos apatinius ir pačiam nešioti.
Na reikia tikėtis, kad antroje dalyje to nepamiršite, mielas autoriau
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-15 00:12
Džigis krabas Nelė gyvybės gyslos turėtoja
dailus punktyras hah, bet vietomis labai mmm slidu. nu galima pyyyst ir ne į tą pusę.hm.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-14 22:03
Šaukštelis_Cukraus
patiko
šaunu.
(clap)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-14 19:37
kondensofkė
nuvemtas tekstas :(
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-14 13:55
linkesdometis
Wahaha. Nurautas tekstas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą