Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Smėlio dėžė užpustyta praeities. Virėjai, kepėjai ir pilių statytojai – užaugo. Pagaliau.
  Parduotuvėje slepiasi pienas. Jo kartoninė slėptuvė tiesiogiai proporcinga naiviam pirkėjo žvilgsniui. Vėliau, pirkėjas skuba į karamelinį pasaulį. Vaikams, o gal užpustytai smėlio dėžei pasotinti. Smaližiai reikalingi prekybos vietoje – čia jie akivaizdžios aukos. Bet, saldu.
  Cukrus išbyra jaukioje vitrinoje. Ryto saulė nuplasnoja į vakarus, o iš ten jau imigruoja naujos karamelės. Skubu valgyti, nes sriuba (pieniška) aušta. Noriu saldainio. Desertui. Skonio receptoriai – narkomanai. Dienos dozė priimta. Ji per daug saldi, kad jos neparagautum. Tiesiog.
  Noriu pastatyti smėlio dvarą. Noriu, kad jame gyventų aš ir Ji. Mes abu kalti, kad žaidėme smėliu. Gaila, neturėjome su kuo išsijoti.
  Smėlyje atsispindi jūra, tik Tu jos nematai. Tavo karamelinės akys per daug saldžios. Jūros vanduo per sūrus. Mano svajonė (juk žinai) – jūra, smėlis, pieniška sriuba... Per saldu?
  Užmiršk. Pastačiau namą. Be smėlio, be jūros, be Tavęs. Ir gyvenu. Išmokau valgyti sūriai, ir kaulai dar negirgžda. O ką pasiūlysi dabar? Ne, Mieloji, ne! Nebūk banali, nesiūlyk jūros. Juk pati supranti, kad smėlis tebuvo miražas. Mes keliavome dykuma, bet Tu ėjai smėliu, o aš plaukiau jūra. Kai pavargdavau, įpildavai man sriubos. O karamelinės akys ją gerokai paskanindavo. Saldžiai keliavome, bet dabar subrendau. Tad – įsidėk druskos ir kitą kart išmok plaukti, kad ir kokia sūri jūra bebūtų. Juk Tu ją pasaldinsi.
  O vis dėlto, kaip atrodo pieniškas, karamelinis smėlis? Tavo plaukai. Skęstu.
2008-11-06 15:52
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-01-13 18:45
llapė
grazus, nes buwo man ;>
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-01-02 03:44
Mykolas Paukštelis
Budamas 17 metu panasiai rasiau ir galwojau kad tai ka rasau yra sedevras, po to supratau kad tai sudas ir wiska ka buwau parases istryniau, taigi istrink ir tu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-20 22:28
ugneetea
pats graziausias kurinys...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-20 02:03
Allyn
tiesiai per aplinkui. Man patinka toks stilius. Zavu. Smagus ir jaukus zodziu zaismas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-10 18:44
Eseistas
Vat kaip keista kai komentuoja nerimti skaitytojai, ir mano kad čia nieks nesusiję :) o čia tiesiog viena tiksli užslėpta mintis,kurią kiekvienam perprasti tikrai sunku, bet yra tokių, kurie supranta. Rašyti paprastai ir aiškiai tiesiog senamadiška :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-10 15:23
ex promtu
nu jo ir apie batus ir apie ratus. tik neaišku apie ką daugiau. padrikas tekstas. tikrai ne esė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-07 17:53
Tiesiog katė
Dykumoj nėra jūros..
O šiaip panašu į norą kažką pasakyti bet be teksto. Neįdomu...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą