Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Ir vis dėl to, kaip viskas kvaila ir nereikšminga.
Ir ne dėl to, kad norėčiau pompastikos kiekviename savo žingsnyje, ne dėl to, kad kasdien pridarom visai neįsisąmonintų smulkmių.
Bandydamas žiūrėt į save iš šono, kaip beje, ir į bet kurį kitą, matai viską kur kas didesniais gabaritais nei kasdienės mūsų gyvenimo peripetijos.
Tada susimąstai, kaip tai yra egoistiška, trivialu ir be esmės.
Galbūt, bet sakau tik „galbūt“ – yra tik vienas vienintelis būdas gyvuoti, gyventi nesusireikšminus ir tik su egoizmo šešėliu, bet ne atsiduodant jam, kaip yra dabar.
Gal tai kokia misija. Į Afriką, padėt vaikam. Gal tai taikos misija, jei esi karys.
Nežinau. Sėdėti taip, ir matyti kaip tavo naudai/nenaudai slenka dienos yra be proto sunku. Be prasmės, be esmės, be idėjos, be polėkio, be jausmo, kad darai, kažką gero, teisingo, kilnaus ir gražaus.
To net nepavadinčiau esmės ieškojimu, ne. Tai gal tik bandymas surasti kilnesnius tikslus nei savęs patenkinimą ar vergavimą savo ego, t. y. sau pačiam. Gal tai tik bandymas nuskaidrint vartojimo suterštą ir pripažinkim – nualintą sielą. Jei tik atsirastų būdas.....
Mes patys esam savo paties įkaitai.
2008-08-26 13:17
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-09-17 17:17
klimbingupthewalls
tie kas vyksta į Afriką yra vedami savo vidinio noro teigiamai galvoti apie save. tipo dabar aš štai misijoje ir štai koks aš geras. nė velnio. nuo savęs nepabėgsi. tiesiog išmok tuose kasdieniniuose niekuose įžvelgti grožį. pats sau įkaitai, bet kur raktas yra turbūt dar nepamiršom. juk vaikystėje visas spynas atrakindavom vien žiogeliu ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-09-01 14:48
agricola
į save iš šono ar visšaus ar apačios ar net nugaros reikia dažniau pabandyti...nu ko daba skūpūs žmogaus apnuogintai dūšiai???4+
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-08-27 10:39
Valdovė
Gražus darbas:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-08-26 13:59
Gabitte
nereikėjo dėti į šiukšlių dėžę :/ nes čia gražus ir jautrus dienoraštis :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-08-26 13:28
Ties riba
Retai mes žiūrime į save iš šono.:(Manau vertą būtų :)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą