Rašyk
Eilės (78155)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Viešoji nuomonė - galingas įnagis, nes ji gali sužlugdyti arba išaukštinti. Būtent todėl mes stengiamės  patikti vieni kitiems ir galų gale tampame nuo to priklausomi - mums pradeda rūpėti kas ir ką apie mus galvoja ar kalba. Štai kodėl prieš išeidami iš namų žmonės atidžiai apžiūri save veidrodyje, kritiškai vertina save, galvoja, ką pasakys kiti apie jų išvaizda - štai kur slepiasi didžioji tuštybė. Bet juk būti priklausomam nuo aplinkinių nuomonės taip kvaila ir paisydami jos žmonės tampa beždžionėmis su drabužiais, meldžiančiomis pripažinimo. Jie taip nori patikti didžiajai daugumai, kad barstydami paskutinius savo orumo trupinėlius tarsi sako: ''prašau, kas nors, paglostykit mano savimeilę, pasakykit ką nors gero apie mane, apie mano išvaizda... '' Kogero taip pasireiškia bandos instinktas - noras būti pripažintam ir baimė būti atstumtam.
Tas perdėtas reagavimas į tai, ''ką kiti pasakys'' (pranc. qu'en dira-t-on) yra šlykštus, o viešoji nuomonė išties dažnai būna klaidinga ir niekada nieko neapibūdina objektyviai.
Keista, bet žmonės turi liguistą polinkį kažką užkelti ant pjedestalo  ir  pradėti fanatiškai garbinti tą objektą, primesdami jam  idealo įvaizdį, kurio iš ties tas objektas nevertas, tačiau niekas nesipriešina ir visi toliau nuolankiai keliaklupsčiauja. Štai kodėl  perpratus žmones, jais taip norisi šlykštėtis, atstumti juos... nes jie yra tik savo susikurtų įvaizdžių vergai, pamaldžios marionetės - jie garbina tai, ką garbina didžioji dauguma, nekenčia to, ko nekenčia visa pilka masė ir baimingai žvelgia į tą didelę žmonijos tuštybę - viešąją nuomonę...
2008-08-07 14:41
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-05 14:00
Ferrfrost
Taip.Ta viesa nuomone, per daug visi i ja demesi kreipia, ypac jei ji buna atbukusi...Geriausia turet tik savo nuomone ir nekreipt demesio i kitu marazmus, nes daug tycia zmoniu kvailybes kalba...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-08-25 21:40
Greta_Greta
Žmogus niekad nebus gražus išorėje, jei jo vidus bus nepatrauklus. Net saldžiausios išvaizdos asmuo man gali būti atstumiantis, jei viduje yra tuščias. Tai natūralu, todėl manau, kad reikia rūpintis tiek išore, tiek vidumi. Ačiū. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-08-25 21:37
Paslaptis Paslaptis
pagaliau kažkas teisingai sureagavo...
šitas esė buvo  provokacija...man buvo įdomu, ką pasakys mąstančioji žmonijos dalis...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-08-24 15:23
fragrancis
Cia aprasyti zmones ,kurie dar neturi savigarbos ir suvokia save tik tiek ,kiek juos apibudina kiti zmones.O ivaizdzio kurimas yra butinas procesas padedantis prisitaikyti prie aplinkos ,o kitaip mes negalietume patenkinti savo poreikius,juk esame bendruomeniniai gyvunai be kitu neisgyventume!!!(svarbiausia neisduoti saves)
Nors visuomenes sukuriami steoretipai,standartai yra slikstus dalykas,ir del to vertinimas tikrai pasidaro subjektvus ir neisigilinama i tikraja padeti ir savaime pagal schema priskiria ivairias savybes tam tikrai padeciai ,ar zmonems,nors tai palengvina mastyma,taciau taip ir padaramos klaidos ,kai zmones buna lengvabudziai ir nepasuka smegeneliu tinkamai ivertinti situacijos.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-08-09 09:02
Paslaptis Paslaptis
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-08-09 09:02
Paslaptis Paslaptis
nes aš per daug trenkta
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-08-08 22:30
Phurija
aha, ir kodėl tu galvoji, kad pilkajai masei nepriklausai?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-08-08 12:43
Paslaptis Paslaptis
stebėk gamtą, daryk išvadas... :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-08-08 12:40
Paslaptis Paslaptis
šiaip savo išorę puoselėja ir kiti primityvesni gyviai - pvz.: katės, ir net tos pačios beždžionės...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-08-08 11:06
Riva
Tai nėra tuštybė, tai yra tai,kodėl mes skiriamės nuo bezdžionių ar kitų primityvesnių gyvių. Nes puoselėjame netik vidų,bet ir išorę, tampame gaivūs.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-08-07 18:21
Paslaptis Paslaptis
grožis yra kvailas ir laikinas, kokia prasmė gražiai atrodyt? kad patiktum kitiems?
iš esmės grožį galima tapatint su patrauklumu. bet kam reikalingas patrauklumas?  atsakymas yra toks: tam kad patiktum priešingos lyties atstovams ir turėtum daugiau šansų pratęst giminę - štai vienintėlė jo paskirtis.Kadangi toks noras yra iš prigimties užprogramuotas kiekvienos labiau išsivysčiusios gyvybės formos sąmonėje, tai savaime ir atsiranda ta tuštėbė- noras atrodyti patraukliai ir patikti visiems, kad turėtum daugiau šansų pratest gimine ir turėdamas daugumos palaikimą turėtum mažiau priešiškai nusiteikusių konkurentų...
Išvada: pagrindinė  gyvybinė varomoji jėga yra maitinimasis ir savo giminės pratęsimas, o patrauklumas - tai tik priemonė padedanti pasiekti minėtąjį tikslą(t.y pratęsti giminę) ir ne daugiau, todėl paistalai,kad grožis yra kažkas nepaprasto yra nesamonė....grožis yra kvailas ir per daug sureikšmintas....
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-08-07 18:06
Paslaptis Paslaptis
šlykščiuosi ne konkrečiai savim, bet žmogiškom įdom savyje, žmogiškąja tuštybe, ir dar ... žmogus iš prigimties būdamas izoliuotas nuo visuomenės nesistengtų gražiai atrodyt - taip būtų todėl ,kad jis nelygintų savęs su kitais, nesistengtų savęs tapatinti su nusistovėjusiu ''gržaus žmogaus'' steriotipu...jam būtų visvien ,kaip jis atrodo....
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-08-07 16:17
Nepastovi
t.y. gražūs.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-08-07 16:16
Nepastovi
Šlykštiesi ir savimi?Ne visi nori gražiai rengtis ir atrodyti vien dėl kitų palankios nuomonės. Kitiems visų pirma norisi atrodyti gražiais sau patiems.Be abejo,smagu girdėti gražių atsiliepimų,bet normalūs žmonės visų pirma patys sau nori atrodyti gražus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą