Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 3 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Tyliai skambteli akordas. Nedrąsus, naujas, ką tik išvydęs pasaulį. Mano gyvenimo akordas, kurio niekas neatims. Jis gyvas mano krauju, mano širdimi, jis vienas, bet jis keičiasi, čiuožia per gitaros skirsnius drąsiai ir greitai... Jis baigiasi ties paskutine skirsniu, nukrenta į bedugnę...
Akordas skamba tyliai, bet laisvai, nevaržomai, tarsi rytmetinė paukščio giesmė... Jis minorinis, kaip mano gyvenimas, Tačiau jis laisvas, jis skamba gražiai ir be kitų pagalbos... Kartais akordas būna trankus, kartais - lėtas... Tylus, garsus, greitas, dažniausiai liūdnas ir labai retai linksmas...  Viskas priklauso nuo to, kuris groja gitara - Likimo. Jis žaidžia akordais, sujungia juos, išskiria, sukuria naują akordą...  Likimas kuria gyvenimo dainą, todėl akordas niekada neskamba vienas. Bet kada nors daina pasibaigs, ir seni akordai nebebus reikalingi... Jie nuskries į bedugnę, o Likimas kurs jau naujus.
2008-08-03 13:47
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-08-05 00:50
Konnichiwa
Arigato.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-08-03 14:18
ŠiaurėsPašvaistė
šilta,jauku, pažįstama,lyriška. bandau ieškoti spragų, kažkokių užpildymų, tarsi kažko trūktų.. kai skaitai, jauti deficitą, kai analizuoji-jo nėra. tuo man ir patiko,įdomu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-08-03 14:10
EyesTrueDe_Lies
Galima groti ir mazorinius akordus, grazus yra septakordai. O geriausia harmonija sujungti visus i vientisa sakini - melodija.
Niekas nenusipelne tiktais minoriniu akordu, net ir tu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą