Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 8 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Palaidojęs meilę ir spalvas atėjo į balto lapo paklotę. Mudu ilgai nenuleidom sielų žiburių.. ir išaušo ugnis ten kažkur gimdoje, sujaukusi rimtį ir kovą, kilimą intelektualiai... Keisto šventumo mirgsėjimą pamynęs, jis kopė ir kopė manim bekrastėj tamsos karalystėj. O  gimdoj vis dar kaito ir kaito likimo energijos blyksniai kol užaugo būsima kreiva forma sakiusi eiti dar likusiom skaldom nors pamirusio veido rūstybėj. Kas sakė nurimti, kas sakė pasiekti ir skinti... - visi jie pamiro, liko mano vidurio tiesa. Ir staiga tamsi žiburių kova nuleido deglų kaitrumą. Pajutusį netektį ėmiau valgyti sukauptas laisvės putas, gerti išrėktą vandenų gaivumą. Aš pradėjau svaigti gaudydama Dievo glėbius, ir mirti su nutekėjusiom audrų pasekmėm. O jis išėjo. Energijos mano turys dar lindo, suko siūlą iš mano žvagždžių nuolankumo ir išsunkta mano visumos povyza krito žalumon kaip malda prieš nuolankumo klonius. Pagrobta ramybė atbildėjo su pirmu akių drėgnumu, grąžindama formos kokybę. Nauja. Einu ir vėl nauja.
2008-07-28 00:11
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-07-29 16:01
nykstanti
na ką, įdomus ir simbolistinis toks kalbėjima,s bet gal jau kiek persistngta su minties užkodavimu, nes sunku numanyti, į kurią pusę aiškinti tekstą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-07-29 15:39
magvel
nieko jus nesuprantat pfff sapnas :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-07-28 23:46
mandragora
sapnas. 1
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-07-28 15:02
švelni mo
Atsiprašau, bet čia nei teksto, nei užuominos skaitytojui, kaip visa tai atkoduoti. Gali būti - gilu, gali - tikra, bet skamba kaip visiškas marazmas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-07-28 00:55
Spieška
ziauru...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą