Rašyk
Eilės (78142)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 21 (3)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Stovėdamas persikų geltonumo vakaro saulės spindulių nutvieksto keturaukščio daugiabučio pašonėje ir (ne) laukdamas rytojaus pompastiškos gimtadienio šventės, žmogus prisiminė ne taip seniai sapnuotą persiko geltonio Toskaniškąjį sapną, atgijusį būtent šio gražaus vakaro šviesoje ant keturaukščio daugiabučio plytų, ir šyptelėjo atradęs netikėtą panašumą tarp išsvajotos Italijos ir daugiabučio, kuriame gyvena. Šviesos žaismas sukėlė seniai pamirštą saulėtą jausmą, kuris savo ruožtu iššaukė mintį to žmogaus galvoje – galima jaustis kaip Italijoje ten ir nesant, svarbu, kad širdyje nešiotumeisi dalelę Italijos – kad širdyje būtū taip saulėta ir šilta kaip Toskanoje. Dar kartą nusišypsojęs vakaro šviesai už gražią ir vertingą dovaną gimtadienio proga, žmogus pasuko prie pirmos laiptinės – savo NAMŲ link.
2008-07-17 20:41
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-07-22 16:31
nykstanti
gal ir gražiai aprašyta, bet tai tik mažas epizodas. galėtų būti normlaus prozos kūrinio intarpas nebent, bet ne atskiras.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-07-19 19:06
Žvaigždžių kalnas
Persikų spalvą tikrai pajutau. Labai trumpai ir reikia tęsinio.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-07-18 22:16
magvel
labai iškalbu pasirodė, trumpa akimirka ir tiek pasakyta :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą