Rašyk
Eilės (78219)
Fantastika (2309)
Esė (1557)
Proza (10924)
Vaikams (2717)
Slam (80)
English (1198)
Po polsku (372)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 28 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Madlen sėdėjo užsikėlusi koją ant kojos prie baro ir gurkšnojo viskį per šiaudelį. Barmenas, šluostydamas alaus bokalą, vogčiomis vis dirsteldavo į raudonos suknelės iškirptę. Zvimbė musės. Burzgė šaldytuvas. Užė ventiliatorius. Lauke triukšmavo benzininė žoliapjovė. Pralėkė traukinys.

Salūno durys atsivėrė. Į patalpą įėjo trys dailiai nesiskutę, iki dantų ginkluoti vyrai. Musės nustojo zvimbti. Ventiliatorius sustojo. Šaldytuvas užgeso. Vyrai susižvalgė ir atsisuko į langą. Žoliapjovė liovėsi triukšmavusi.

„Kruvinasis Džekas su gauja“, - pagalvojo barmenas žiūrėdamas ar švariai išvalė bokalą.

-Visi ant grindų, - išspjovė peilį vyras centre, atlikdamas bauginantį šautuvo užtaisymo judesį.

Madlen prunkštelėjo. Barmenas apsižvalgė, ieškodamas akimis, kas dar yra salūne be jo ir merginos. Įsitikinęs, kad nieko daugiau nėra, pasislėpė už baro. Madlen ramiai nukėlė koją nuo kojos ir lėtai pajudėjo link Kruvinojo Džeko. Banditas nesitikėjo tokio poelgio. Pamiršęs savo kėslus, stebėjo grėsmingai atsiūbuojančius klubus. Kiti banditai susižvalgė nesuprasdami kas vyksta.

Merginos pirštai nubrėžė lanką nuo antakio iki šiurkštaus smakro. Plėšiko ranka su ginklu nusviro. Zvimbtelėjo musė. Plėšikas atsipeikėjo ir šiurkščiai nustūmė Madlen ranką. Madlen klubai apsisuko ir lėtai nuplaukė link baro. Džekas jau tiesė ranką, norėdamas sustabdyti jų šeimininkę, kai jį apkurtino vieno iš kompanjonų paleistas šūvis. Vadeiva susigūžęs atsigrežė ir priekaišto kupinu žvilgsniu dėbtelėjo į vyruką su tinko gabalu ant galvos. Šis išspjovė peilį kartu su baltų miltelių debesiu.

-Čia salūnas, šefe.

Šefas akimis suskaičiavo tuščius staliukus.

-Kur bankas, - paklausė jis Madlen, primerkęs akį, matuodamas atstumą nuo kojų pirštų iki krūtinės.

Madlen nieko netarusi, dešine ranka, ištraukė šiaudelį iš viskio stiklo ir durė į orą sau iš kairės. Vyrai, nenuleisdami akių nuo jos šlaunų, susirinko peilius ir, šiek tiek pasigrūdę prie durų, išėjo.
2008-07-02 02:28
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-01 20:28
Tiffany neskaitant šuns
Chi-chi-chi. Patiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-09-02 19:05
Artikelis
Skaitant atrodė, jog bus dar vienas banalus vesternas, o čia pasirodo parodija. Na pabaiga šiek tiek nustebino. Labiau tiktų šiukšliadežėje šis kūrinys.
Verdiktas: Linksmas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-07-09 19:58
Fantomas Nemiga
kai kurie komentarai trpt kelia juoką, bet tiek jau to...
kitąkart autoriui siūlau pirmam sakinį parašyti apie elfus, keliones laiku ar panašiai, nes kitaip žmonės nuspręs, kad čia ne fantastika. greiti išvadas daryti, sakyčiau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-07-05 23:52
Jugo_Džiova
Tada tai tik gili šachta.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-07-05 23:17
Skeletas Spintoje
O jei žmogus per fantastišką žioplumą nukeliauja per sekundę į Meksiką?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-07-05 18:44
Flax
Ruslanai, čia didžioji dalis žmonių žodį "fantastika" suvokia kaip literatūros žanrą, o ne situacijos apibūdinimą. Ar įžvelgi skirtumą tarp sąvokų "Fantastikškas žioplumas" ir "Fantastinė miniatiūra"?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-07-05 18:30
Skeletas Spintoje
Bet argi ne fantastika, kad kažkokie žiopliai ateina apiplėšinėti salūno?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-07-05 15:29
Ta_kuri_rašo
Gal ne į fantastiką įkelt reikėjo?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-07-04 12:59
Jugo_Džiova
Kol kas tai nieko gero. Stilius prastas (ypač pirmos pastraipos), veikėjai neįdomūs, veiksmo kaip ir neaptikta.

O apie metalistus su sparnais fantastikoje dar kažkaip  negirdėjau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-07-03 16:59
Skeletas Spintoje
Tai tik pradžia. Fantastika juk ne būtinai robotai ir šviečiantys kardai arba metalistai su sparnais. (book.ruslanas.com)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-07-03 16:51
nykstanti
bet tai fantastika kame?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-07-02 12:56
Skeletas Spintoje
Taip jau yra, kad tik tokiais gabalais rašau. Ir kiekvienas iš jų dar neturi savo vietos. Tik prisiregistravęs nežinojau, kad negalima redaguoti arba, kad galima tik po vieną rašinį per dieną dėti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-07-02 10:12
Fantomas Nemiga
dėk didesnius gabalus, o ne po tokius mažus.
sudomino, bet tik todėl, kad neaišku kas, po velnių, čia dedasi.
sorry, tavo tinklalapyje knistis tingiu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-07-02 02:32
Skeletas Spintoje
Liūdna, kad negalima pašalinti komentarų. Teisinga nuoroda ruslanas.com
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-07-02 02:30
Skeletas Spintoje
Ištrauka iš romano. Daugiau ištraukų žiūrėkite ruslanas.com
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą