mirė vikšras į kokoną ten
kur kokonas vystėsi ir mirė į lėliukę
kada lėliukė į drugelį
mirė
tasai išlindo
šlapiais sparnais
taip susiglamžiusiais
lyg lapas kritęs rudenį
pernykštis
į pavasarį
ir kad pradės virpinti virpinti orą
lyg knygos puslapiai
po aukštu spaudimu
tarp smiliaus ir nykščio perversti iš pabaigos
į pradžią sparnų džiūvimas nuplazdėjo
ir išsilygino pasaulio grožis -
drugelio sparnuose
išrašyta Biblija
nuskrido tūpti ant žiedų ir gert nektaro
pražydusių gyventi iš mirties į mirtį.
- - - - - - - -
Visata tokia plati, ir pasaulis toksai beribis,
jog gali laisvai judėdamas erdvėje patirti formų virsmą,
o ieškoti nemirtingumo formulės, tai tas pats, kaip daužytis drugelio sparnais,
kur išrašytas grožis amžinas, į lango stiklą pro kurį sklinda šviesa, tada,
kai durys formų virsmui taip plačiai atvertos...
Narsu ( autoriui ) - nuo vikšro šliaužti/ skristi iki kosmoso!
Paskutinės eilės - oho! Drugelis - trapios visa ko egzistencijos liudytojas. Skaitau ir skaitysiu!
Lorensas regis, bijau suklysti CHAOSO teorijos kūrėjas sakė, kad vienas drugelio virptelėjimas sparnais sukelia taifūną kitoje žemės pusėje arba net visatoje...ta prasme kad bet koks veiksmas turi atoveiksmi, ir tampa tarsi akmenuko sukeltas ratilas vandenyje...iki begalybės...
kodėl pamoralizavimas? pasirinkimo laisvė...
čia apskritai moralės tema neliesta, gal netiesiogiai, moralinės vertybės kinta, kaip ir formų virsmas, tik tokia sąsaja veikimo principe, tai gali būti ryšys su morale tik tiek, moralinės vertybės kinta, tačiau Moralės tema šiame tekste, visiškai neliečiama. (ar matėte kada paukštį, besidaužantį į lango stiklą, kada durys atviros, arba drugį - tai tik išbaigta, apibrėžta mintis, savo veikimo principe atitinkama metafora - formų virsmas amžinas. čia nėra ką moralizuoti.
drugelio sparnuose išrašyta Biblija - gražiai čia..
pirmos dalies pabaigoj tas pakartojimas pirmos eilutės manrods nereikalingas.
ir tas "formų virsmo" kartojimas pabaigoj, nžn. toks pamoralizavimas gaunas.
pirma dalis man labiau.