Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Vaikystėje tu mėgdavai žaisti... Vaikystėje  mokeisi gyventi... Ar jau atsibodo, ar išmokai gyventi? Nemanau... Tu nežiūri rimtai į tai, kas rimta, nedarai to, ką reikia daryti... Neskaitai knygų apie Snieguolės istoriją, nebežaidi „Lego“ kaladėlėmis... Žaidi gyvenimu!.. Neišaugai iš to amžiaus, nenustojai beatodariškai žaisti...  Sustok! Tu ne žaidėjas... Žaisdamas virsi žaislu...  Būk žmogumi!.. Esi tikras, jeigu moki atskirti gyvenimą nuo sapnų, svajonę nuo tikrovės, jausmus nuo simpatijų... Supratai, ką aš noriu pasakyti? Žinau, kad labai nori žaisti; juntu, kokios žaismingos tavo rankos, galų gale net tavo akys žaidžia žvilgsniais... Padaryk žaidimui pabaigą, spausk mygtuką „exit“. Išeik, nutrauk... Pradėk gyvent . Tada tu būsi gyventojas, o aš liksiu žaidimas . Abu būsim žmogiški, bet tik tu būsi tikras. Atsimink vieną: nežaisk, nes nesi tikras, kada žaidimas nutrūks... Būk žmogumi. Tada suprasi, kad tu esi tikras... O dabar (kaip ir visi), aš – tai tu!!! ...
2008-06-12 17:57
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-12-15 12:24
zirzule
Puiki mintis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-06-17 18:44
Kagaya
geras esė. man labai patiko tas sakinys: "Žaidi gyvenimu" ir daugelis kitų. manau, kad šis kūrinukas per žemai įvertintas;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-06-16 18:40
Milda Okaitė
"Tada tu būsi gyventojas, o aš liksiu žaidimas . Abu būsim žmogiški, bet tik tu būsi tikras."
kažkodėl šie du sakiniai man buvo itin gražūs. ;>
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-06-12 19:20
flic flac
man labai patiko:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą