Aš vis dar dievinu tavo pirštus... Nežinau ar myliu tave, bet tavo pirštų nemylėt negaliu. Negaliu pamiršti kaip jų galiukai švelniai kutendavo mano odą, kaip sušildydavo sušalusį skruostą. Ironiška, bet kiek kartų jie sugėrė mano ašarą, ašarą kuri riedėdavo dėl jų pačių kaltės.
Pamenu tavo pirštų virpėjimą. Per juos aš pajausdavau tavo jaudulį, jų judesiai leisdavo taip aiškiai suvokti tavo norus.. Pirštai... Apgraužtais nagais, bet tokie gražūs ir savi, tokie mylimi, apgaubti jau nudrimžta, šiurkščia oda... Bet man jie buvo patys švelniausi, kai glostydavo pano plaukus ir šypseną... Pirštai... Tavo pirštai man patys mylimiausi... Kažkodėl prisiminimuose vis dar sugebu juo pajusti, mėgautis prisilietimu. Tai mane verčia jaustis beprote, bet aš vis tiek noriu dar ir dar tų prisiminimų, juk man dėl jų taip gera, juk tai viskas kas liko iš tavęs... Tie maži piršteliai, kurie vis dar priverčia mane pravirkti ... Nes jie jau nebemano, bet vis tiek su manimi.
na perskaičius pirmąjį, antrąjį sakinius ir pagalvojau, jog bus apie kokio nors, (gal žinomo, o gal vaizduotės pasaulyje apsigyvenusio lyrinio sbjekto) muzikanto pirštus; gal vizualiai ir negražius, tokius, kaip pavyzdžiui Nicolo Paganini, (sako jie turėjo anties snapo formą. gali būti, juk tie grojat ir tokius kūrinius išpildant - stiga pagalvėlėmis pirštų spaudžiat,glostant, tikriausiai ir labai kietos tos pagalvėlės, per stygas smuiko tie pirštai užburdavo mases klausytojų, ir jos į muzikantą kompozitorių vadindavo nelabuoju, velniui sielą pardavusiu ir net pačiu velniu.) ar kokius kaulėtus, ilgus virtuozo pianisto pirštus, apimančius fortepijono klavišų po pusantros oktavos įvairiausių akordų kombinacijomis, švariai ir tempe, nepriekaištingoje garso dinamikoje.
tačiau skaitant toliau, nieko tokio nėra; greičiau dienoraštinio pobūdžio literatūrinė miniatiūra, vis tik turinti pirmuosiuose dvejuose sakinuose užkoduotą, neblogą idėją įdomiam literatūriniam etiudui.