Rašyk
Eilės (78170)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







-vienas, vienas... eisime kiaurai sienas.. alio alio.. kur štabas..?.. štabe?

keliaiviai saugiai sedėjo savo vietose ir tik keli sėdintys jaunuoliai kėlė grėsmę visai idealiai suplanuotai kelionei.

-.. du supuse.. trys su puse.. keliese jūs?.. kas po velnių ten vyksta?!

vienas paskui kitą gražiai sustokite į liniją ir laikykitės arčiau priešais einančiojo, nes požemiai tamsūs ir nereikėtų, kad bent vienas iš ekskursantų pasimesų.

-vyr seržante,.. girdite?.. niekas niekur nesitrauks.. palikite aštuonias gertuves..

gamtos grožis apakino mažai mačiusius ir pribloškė senuosius valstybės gyventojus, kai kurie jau seniai buvo lauke.

-.. trisdešimt devyni.. dar penki, penki... pro užtvaras veržiasi penkiolika kitataučių kačių..

''tuometiniai gyventojai visai nežiūrėdavo savęs ir vis rūpindavosi kaimynais ar šiek tiek artimesnių miestų gyventojais. būtent dėl šios priežasties jų namai atrodo taip vargingai ir apgailėtinai, kaip ir jie patys''.

-.. bėgam bėgam bėgam bėgam, suskiai nelaimingi!!!

kiemsargis šuo nebegalėjo net amtėlti, mat prakaukė visą naktį.

-.. Telindžeri Telindžeri.. suknistas vaike..!!.. devyni, keturi, devyniasdešimt du.. kas girdi..?. gubernatorius bus sužeista.. kur jūsų žadėta parama..??.. alio alio... kalbėkit..!

nelaimingiausia diena taip vadinama buvo tik todėl, kad birželio 5-osios vidurdienį jo mamą pašovė dar vis nesugautas pamišėlis.

-penki, penki, penki, trys.. viskas tvarkoma.. pradėkit puolimą be mūsų pajėgų... telegrama nebus pasiūsta... laiku... tiesiog.. pasiklydo miške..

teliuskuojamas visai švarus ir skaidrus upelio vanduo, leido spinduliams atsimušus nuo jo šildyti ir žaisti ant možosios stazdanoto veiduko.

-.. kopūstų galvos..!!.. paliktasisi karys... liko priešų teritorijoje!. pasiduokime! pasiduokime.. yra klausančiųjų.. visi žaidžiat šaškėmis?!!... kelioniniai įnagiai sunaikinti negrįžtamai.. du, vienuolika.. trys tųkstančiai.. keliese... nepamat...??

linguodama žolė pievai suteikė ramios jūros įvaizdį. po kelių dienų ją nupjauti žadantis vyriškis negalėjo patikėti savo akimis.

-.. septyni, Fergirdi...??. tavo žmona susilaukė kūdikio.. jos plaučiai nukentėjo.. greita mirtis.. mergaitė... štabe, štabe...!!

mėlynas tiesiog neapsakomo žydrumo dangus leido suprasi visatos paslaptis.
2008-05-30 13:46
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-05-30 16:35
Viščiukų princesė_Inter corda
Na taip, klaidos nemaloniai akį rėžia.
Bet visai nieko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-05-30 14:57
mur_meu
kai mintys šoliuoja nėra kada galvoti apie skirybą.. viską skubi, skubi ir niekur nenuskubi rašyti.
bet ačiū už pastebėjimą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-05-30 14:33
Aurimas Nov
Bloga skyryba ir yra keletas gramatinių klaidų, kurios nepuošia teksto. Visai.
Toks, per vidurį. Galėjai geriau. Bent jau man susidaro toks vaizdas, anksčiau skaičius kitus tavo kūrinius.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą