Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Aš sėdžiu ir galvoju. Banalia, žinoma, tema. Apie santykius vyrų ir moterų. Ir tikrai, kas galėtų būti nuobodžiau. Bet pasvarstykim. Žmonos pyksta klaikiai, kad joms niekas nepadeda. Tikrai rimta problema. Jeigu, pavyzdžiui, yra bendros šeimos grindys, jų valymas, logiškai galvojant, turėtų rūpėti abiems grindų naudotojams. Nebent susitarta kitaip. Dar gali tiesiog gautis kitaip. Tada asmuo, besirūpinantis grindų švara, praėjus aklos ir visa apimančios meilės periodui, staiga supranta, kad jisai vienintelis tas grindis ir plauna. Pasidaro be galo skaudu. Kurį laiką plaunantysis dar renkasi šį darbą laikydamas užantyje pyktį. Dažniausiai, be jokios abejonės, nebylus piktumas pastebimas nėra. Ir! Vieną dieną! Piktumui prasiveržus! Sutinki nevidoną, nesirūpinantį jūsų bendromis grindimis. Grįžta bjaurybė iš darbo, veidas papilkėjęs. Nekalbus ko tai ir nieko nevalgo. Pasidaro arbatos, atsisėda ant sofos, atsidūsta, užsimerkia.... O tada ateini tu ir griežtu tonu sakai: „Man nusibodo šitos nesąmonės, kodėl tu niekada neplauni grindų? Pasakyk! Kodėl tyli? Žinau kodėl tyli, neturi ką pasakyti! Aha, o tau atrodo, kad grindys pačios išsivalo? Turiu tau naujieną – jas valau aš! Atsirado čia matai ponas! Aš ne tarnas ir ne vergas! Kodėl tyli, pasiaiškink tuč tuojau! ”.
Smūgis. Amen.

Dabar tikrai reikia išvalyti grindis.
2008-05-27 23:54
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-06-30 16:57
Vilda
na tikrai šitas tekstas tiktų siaubo trileriui..
iš tikrųjų kažkaip banaliai...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-06-02 12:40
dagmara
Viliuosi, grindis plaunat geriau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-05-30 15:00
liuterytė
kaip kas supranta komediją :)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-05-29 08:36
agricola
čias siužetas siaubo trileriui "Grindys"???
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą