Rašyk
Eilės (78145)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Sapne nuplaukė mano laivas, jo iškeltos burės nuplasnojo saulės nušviestame danguje tarp debesų; juose dar niekas nėra matęs išsvajotos aušros, tik aš.
Iš pirmo žvilgsnio – ji nieko daugiau kaip šviesa. Ir jei pameluočiau… ji ne tik prarastų savo švytėjimą, bet ir nukristų iš padangės. Ar yra kas nors tai regėjęs?
Kalbu apie sapnus: aš jų neatsimenu. Tik baisius. Visada bandau užrašyti jų nuotrupas, bet retai kada pavyksta. Girdėjau, kad sapnai gali būti labai reikšmingi.
Šiandiena sapnavau krentantį lėktuvą močiutės pievose. Ten žaidė du vaikai… lėktuvas smigo į žemę. Gyvi lavonėliai atsigavo, bet liko gulėti. Ar toks sapnas gali būti reikšmingas? Vien pagalvojus apie tai nukrato siaubas.
Argi nekeista būti gyvai ir sapnuoti mirtį. Kažin ar ištikrųjų gyvename.
Britanijos mokslininkai paprašė leidimo kurti žmogaus ir karvės hibridinius embrionus. Jų gyvenimo trukmė – kelios dienos.
Jie, gal tris kartus miegos.
Etiopijoje atkasė seniausių laikų genties vaiko mergaitės  palaikus. Ji mirė prieš 3. 3 mln. metų.  Poliežuvinis kaulas, prisitaikymas karstytis medžiuose primena bezdžionių anatominius bruožus. Ji niekados nekalbėjo.
Aš taip pat - kartais nepataisoma tylenė, užsispyręs gamtos vaikas, laukinė. Negi ir bezdžionės turi savo bibliją. Kažkuom tai turime tikėti.
Viena Afrikos žuvis medžioja sausumoje, ir net prisitaikiusi kviepuoti specialiu organu. Kažin ar galime turėti naują versiją - senųjų būtybių išėjimo iš jūros ant žemės procesą. Žiūriu į savo mielą šuniuką ir galvoju.
Ji žiūri į mane; iki šiolei nesuprantu ko, tad gali būti, kad mane apgaudinėja. Jis protingas šunžmogis. Bulgakovas nunėrė į gilius vandenius:
- Ne nuogas žvėries, o būtent žmogaus pradas nulemia visas Šarikovo ydas. Bet mano šuva geresnis.
Kokie bus hibridiniai embrionai, jei nemirs po kelių dienų, o vienas iš jų išgyvens?
Ar laiminga buvo maža juodukė mergaitė – juk ji buvo viena iš pirmųjų rūšių, pradėjusi vaikščioti ant dviejų kojų.
Kokie būsime mes?
Aš atsimenu tik baisius sapnus, ir jie gali būti reikšmingi. Tikrai taip.
2008-05-22 15:25
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-17 12:49
diukasniukas
Aš tai šiandien sapnavau, kaip ant riedlentės skrieju oru ir kardu kapoju amerikiečių naikintuvus. Mano psichoterapeutei patinka tokie sapnai.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-07-27 21:17
EyesTrueDe_Lies
Man pačiai labai patinka :))
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-06-06 19:10
Aurimas Nov
Tikrai taip...
Vėliau įdėti darbai paliko neišdildomesnį įspūdį:))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-05-29 20:18
molis
Rašai protingai, bet vertinti aš negaliu, tai į tavo temą suskelsiu anekdotą:
Peieš gimdymą kalbasi du dvyniai:
- Tu eik pirmas, aš bijau.
- Kvailuti, vistiek reikės, o iš ten dar niekas negrįžo ir tau nepasakys, ar verta spyriuotis...
Taip ir su mirtimi - manau...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-05-23 20:38
flic flac
plačiau pasapnuoti - tipo - plačiai kaip afrika?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-05-23 20:37
flic flac
negalima meluoti
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-05-23 09:29
agricola
baisūs sapnai yra mūsų baimių fobijų išraiška, esu sapnavęs kad aš miręs, guliu karste, ir iš karto visai neblogai jaučiausiu, bet kai uždėjo karsto dangtį tada jau pradėjau šaukti aš gyvas ir pabudau...žmogus juk bijo mirties tai ko nesusapnavus, pasąmonė tarsi pratina su tuo neišvengiamu dalyku kas mūsų laukia...4+ p.s. galėjai ir plačiau pasapnuoti...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-05-22 22:41
fragrancis
gan idomu priverte susimastyti ,nors mintis siek tiek sokineja
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-05-22 18:16
Tare
vienu atokvepiu nori aprepti visas pasaulio temas ir problemas. labai gerai, bet gal reiketu specialia skyryba atskirti temas ar parodyti, kas jas vienija.  dabar atrodo, kad karves ir zmogaus hibridiniai embrionai gime tavo sapnuose :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą