Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







89999254725288346589782314...... pyyyyyyypt! pyyyyyypt! pyyyyyyyy-Labadiena, su jumis kalba aistringoji Google! Malonu, kad naudojatės mano tarpgalaktinėm paslaugom! Jūs esate laimingasis 200 000 003 mano klientas per pastarąsias 5 sekundes! Sveikinu ir siunčiu jums į jūsų elektrodinaminį, milijoną gigabaitų talpinantį, butą prizą! Tai neįtikėtiną malonumą jums suteiksiančios laukinės raudonuodegės saturno provincijos geišos. Jos išvestos, sukryžminus 3 genų junginius: saturno sexopitecus, astralus veneroidium ir pornofiliozoidius americanus-šis geno tipas ypač archajiškas, aptiktas net 2008m. pr. m. e. Tad galėsite mėgautis kosminiu orgazmu!!!
Šiandien 4016 metai, 68-ta Paukščių tako diena. Bendra galaktikoje užfiksuota temperatūra: +1254 laipsniai pagal Kriptonito skalę. Iki saulės perinstaliavimo liko 31 šviesmetis. 29 val. nepamirškite apsigaubti kvantiniu skydu-tuo laiku numatomas radiacijos padidėjimas.
Ačiū, kad išklausėte mano informaciją. Jūs tebesate mano tinkle. Jei ieškote pramogų-spauskite Q. Jei ketinate planuoti atostogas-spauskite *. Jei ieškote informacijos-spauskite @. Jūs paspaudėte informacijos paieškos laukelį. Po lazerinio jūsų vyzdžio nuskenavimo, įveskite savo duomenis, ir galėsime tęsti paiešką. \\tinkt//. DĖMESIO! Jūsų profesijos laukelyje įvesta sąvoka GRAFOMANAS yra neindentifikuojama. PASPAUSKITE ### ir bandykite iš naujo.
Labadiena, su jumis kalba /............. /
2008-05-20 02:01
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-05-20 12:31
naivokas
Nuoširdus ačiū!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-05-20 10:08
Sulyta_
Iš špradžių skaičiau su šypsena.. :)
o vėliau jau negalėjau susilaikyt nesijuokus. Savotiškas stilius, vien jau už tai nemažas pliusas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą