Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 8 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Tą žvarbų rudenį kai susitikom aš negalvojau, kad tai nutiks... Tu man išties patikai, tavo juodi plaukai krentantys ant balto veido ir gilios visada susimasčiusios akys. Bet tu padarei didelę klaidą už kurią nesugebėjau atleisti. Tu tiesiog... palikai mane vieną nieko nepasakęs... Tada aš ir nusprendžiau baigti gyvenimą! Bet buvau tam per silpna. Neužteko drąsos tiesiog užsimauti kilpą ant kaklo. Gal dabar tai ir būtų geriau ne sėdėti šitoje landynėje, kur pro ausis švilpauja vėjas. Įdomu ar aš pagaliau suprasiu, kodėl tu mane palikai..... Žinoma, tu už tai sumokėjai... Tada kai vėl susitikom. Tu tiesiog neturėjai ramybės, aš tave persekiojau. Bet aš visai nesigailiu dėl to ką padariau. Visiškai nesigailiu... Tu mane įskaudinai ir turėjai už tai sumokėti. Tą dieną, kai nusprendžiau tau atkeršyti, buvo labai sunku. Juk aš vis dėlto mylėjau tave. Tu manai man buvo lengva paspausti gaiduką, kai girdėjau tavo kvėpavimą šalia savęs, kai žiūrėjau tau į akis.. Bet buvo per vėlu.. Nebuvo kelio atgal. Nes norėjau, kad tu kentėtum, kaip aš kentėjau... Kai išgirdau šūvį ir kai tavo rankos nusviro, o juodi plaukai dar labiau prigludo prie veido, tada sudvejojau ar gerai padariau. Tada aš pradėjau bėgti į tolį į nežinią, o galvoje tik šūvis... Bėgau net neatsigręžus atgal.. Dabar, kai sėdžiu čia suprantu, kad tas bėgimas buvo beprasmis. Tai turėjo įvykti. Ir dabar aš tam pasiruošus tam, kam buvau per silpna .. Dabar viskas baigsis.. Aš pagaliau pamatysiu šviesą kurios, ilgai laukiau ir niekas daugiau nekankins nei keturios sienos, nei beribe erdve, nei tuštuma, nei meilė, nei neapykanta.. Ir dėl visko kaltas tu..!
2008-04-22 18:50
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-04-23 21:05
Pieva_
oi dėkui, bet taip aukotis nereikia :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-04-23 17:19
kondensofkė
dėl šitokio šūdo tikrai nenorėčiau mirti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-04-22 23:28
Pieva_
Lituanistė ;D tik įdomu kaip sekės su kableliai...
O už nuomonę ačiū. :) tam ir dėjau, kad sužinočiau tikrą vertinimą - nepažystamų, o ne draugų ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-04-22 22:21
Lugnis
skaičiau. gramatinių klaidų nėra. koksai nuostabus darbas gramatinių klaidų žodžiuose atžvilgiu. dešimt - nei vienos gramatinės klaidelės neaptikau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-04-22 22:07
Žalioji Žaloji
Kad , em, net nežinau... Pirmi du sakiniai tokie, na, tokie saldžiai nuspėjami , kad man netgi nepatinka. O toliau... negaliu pasakyt , kad sužavėjo darbas, tačiau cinkelio , manau, galima suieškoti. Gal kitais žodžiais perpasakojus man labiau patiktų, bet čia tik aš juk. Primenu - tai visiškai asmeninė mano nuomonė, paremta tiesiog tuo kas man prie širdies , o kas ne. Jei man nepatiko , tai dar nereiškia, kad blogai. Tai tiek.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-04-22 19:24
Viščiukų princesė_Inter corda
O man blogai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-04-22 19:15
Valkas
Neblogai. Tikrai neblogai, tik ne į fantastiką dėt reikėjo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą