Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 3 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Gyvenimas – didelis eismo kamštis. Visada judi tokiu greičiu, koks tau nepatinka. Kartais būni be proto nervingas, kartais linkčioji galvą muzikos ritmu ir nieko negalvoji. Būna truputį tamsu. Miesto šviesos keičiasi, žmonės keičiasi, šviesoforo spalvos juda lėtai. Dažniausiai nepastebi šių objektų. Dažniausiai net nepagalvoji, kad jie yra. Staiga akys fokusuojasi ties skubančiu perėja vyru, kuris kažkada tau sudaužė širdį. Tačiau poveikio nedarai. Esi sukaustytas savo gyvenimo rėmų. Negali pasijudinti nors ir labai norėtum. Jeigu išliptum arba signalizuotum – sukeltum chaosą ir būtum kliūtis daugeliui kitų gyvenimų. Tamsu, tamsu. Linkčioji galvą muzikos ritmu. Vėl nepajudi, kol šviečia žalia šviesoforo spalva. Lauki sekančio šanso. Pradeda lyti. Pėstieji didina žingsnius. Kaip ir išriedėjus liūdesio ašarai. Vaizdai sugreitėja, prisiminimai atgimsta. Galvoje keičiasi tūkstantis kadrų ir jausmų. Kartais labai senų, o kartais ir šiandienos. Žinai, jog išvados nebus, bet pats negali sustabdyti šio proceso. Bobutės, bet kokiu atveju namo grįšite kiauriai šlapios. Tai kam šitaip bėgti? Pyyyyyp. Tu nepaklusai gyvenimo ritmui. Nepajudėjai tų nelemtų keletos centimetrų šviesoforo link. Ir stumia. Tuojau pat signalizuoja – judėk. Suklūsti ir vėl važiuoji. Sau sukikeni, kad esi žiopla svajotoja. Nusišypsai susiraukusiam vyriškiui. Nors greičiausiai apie tave jis nieko gero negalvoja. Pasieki, kad galvotų ir nebekreipi dėmesio. Pradedi dairytis pro langą. Visai daili mergina krapšto nosį. Jai, matyt, taip pat nė motais, kad lyja. Ji savo automobilyje. Užsidariusi tenai jaučiasi nematoma. Štai, užsidarai savo pasaulyje. Manai, kad niekada niekas nieko nepastebės. Tačiau tūkstančiai stebinčiųjų žiūri ir tyli. Susidaro savo nuomonę. Arba tiesiog pasijuokia. Tu negali elgtis taip kaip nori. Jauti nenusakomą malonumą garsiai dainuodamas. Tačiau kiti matys tave tik žiopčiojant. Jautiesi esąs dainingas žmogus, o ne žuvis ant kranto. Dėl šitos priežasties ir nedainuoji. Tam tinkama tik laisva automagistralė. Progą greitai lėkti gauni gana retai. Ir gerai, kitaip pervargtum. Kas dieną tenka kapanotis flegmatiškai, sunkiai, tarp didžiulės krūvos kitų žmonių gyvenimų. Kartais pareigūnas reguliuoja eismą ir duoda tau progą pravažiuoti netgi vidutiniškai greitai. Susijaudini ir net nesidairai. Kad greičiau. Kad pralįsti. Kad nuskubėti. Vos nenutrenki bobutės (nors ir nevairuoji džipo). Įžeidi keletą sielų. Sutrypi keletą vyrų. Nuskubi iki sekančio nejudančio taško. Istorija kartojasi. Taip ir negali suprasti, kodėl kas kartą keiki kamščius. Nors tiksliai žinai, kad jie bus. Tiksliai viską moki, bet kas kartą naiviai nustembi. Kas kartą esi žmogus su savo mažyčiu, apgriuvusiu ir nuolat remontuojamu pasauliu. Stebimu. Stumiamu. Lekiančiu. Sugendančiu ir nebevažiuojančiu. Užsiklijuoji etiketę „dama už vairo“ (kai kurie pirmą žodį pakeičia „boba“). Arba „vaikas mašinoje“. Arba besimylintys triušiai. Ir kiekvienam, žiūrinčiam į tavo užpakalį, tai turi tam tikrą reikšmę. Nereikia veido, kad žinotų kieno tai gyvenimas. Reakcija nulemta lygiai to, ką parodai.
2008-04-21 10:40
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-04-22 14:22
Ta_kuri_rašo
geras.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą