Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 8 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







„Vyšnios“
Kitą kartą, gyvendama Ciūriche, nuėjau į vieną krautuvę. Jos savininkas kaip tik turėjo kažkur išeiti valandėlei, tad paprašė manęs palaukti. Man besėdint krautuvės kampe, įėjo maža, gal kokių penkerių metų mergelė, švarutė ir raudonskruostė, kaip visi šveicarų vaikai, vienplaukė su dailiai supintomis bizelėmis*, su paprasta perkeline jupele** ir prijuostėle; matyti, darbininkų vaikas. Ant vienos rankelės turėjo pasikabinusi pintinėlę, antroje laikė suspaudusi pinigus. Nepamačiusi nieko prie prekystalio, ji paliko stovėti ant slenksčio, lyg nebežinodama, ką daryti. Manęs ji turbūt nepastebėjo, nes sėdėjau už atdarų durų. Žvalgytis jai nebuvo laiko, nes tuojau jos dėmesį patraukė didelė pintinė vyšnių, pastatyta antrame krautuvės gale, palangėje. Ji paėjėjo pintinės link ir ėmė žiūrėti į dideles raudonas uogas, taip gražiai atrodančias, lyg įkūnytoji pagunda. Paskui priėjo dar arčiau, prie pat pintinės, kraipė galvelę į vieną ir į antrą pusę, o mėlynos akelės taip smalsiai žiūrėjo, tartum bematant ims ir iššoks iš veido į pintinę. „Dabar tai jau ji grobs saujelę“, - maniau, stengdamasi nekvėpuoti, kad jos neišgąsdinčiau. Ir štai ji tiesia aukštyn savo mažutę rankelę - mat pintinė buvo aukštesnė už ją - ir švelniai ima dvi drauge kabančias uogas. Dar valandėlę žiūri į jiedvi iš visų pusių, paskui kiša prie lūpelių. Bet lūpelės neprasiveria - tik iš jų tarpo kyšteli rausvas liežuvėlis ir gardžiai kelis kartus laižo vyšnias. Tai padaręs, jis slepiasi atgal už panašių į tas vyšnias lūpelių, rankutė vėl tiesias aukštyn, deda uogas atgal į vietą, ir mergelė traukias nuo pintinės, tartum norėdama būti toliau nuo pagundos.

* Bizelė [svetimybė] - kaselė.
** Jupelė [svetimybė] - suknelė.
2008-04-12 21:37
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 9 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-10-11 17:45
Dominykas Markevicius
atsiprašau už ne itin gražius žodžius, bet vogti kūrinį yra didžiulė gėda, tik visiškas "parmazonas" gali taip daryt - GĖDA !!!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-04-23 18:03
angelface
mes gal 5 klaseje si kurini per literaturos pamoka skaiteme... puikiai pamenu, nes tada namu darbu nepadariau:D
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-04-22 15:51
Vydė Brėkšta
Pasisavinti sveitimą kūrinį labai negražu. Šis kūrinys jau gerai žinomas, virtęs klasika. Ką sau manot?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą