Rašyk
Eilės (78076)
Fantastika (2303)
Esė (1552)
Proza (10905)
Vaikams (2710)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Labas,

Aš noriu tau papasakot, kodėl pasaulis toks pilnas spalvų, aš noriu, kad matytai jas, kaip keičia jos gyvenimą, kaip lėtai galima jausti kalbą...

Aš tikiu, ir tau nelengva būna, bet suprask yra gėris, galbūt jo nematai, bet jauti, kad dėl vieno savo kirčio gali daug ką pakeisti. Gali užsiauginti baimę klysti ir po truputį mintimis Dievo prašyti į viltį grįžti... su nauju kryžium ant širdies už pasaulį neštum. Net tai ne taip gali būti sunku, kai geri amžiną vyną. Tu gali, kai pasaulis visas po truputį yra, bet labai suvaldydamas žodį į tvirtovę pavirs jausmai-neužrašyti. Kas gali tai padaryti? Manau, tik vienas, tas vienišas, negalingas žmogus, su didinga galia nepamiršti, nepamiršti savo vietos ir laiko pasaulyje tuščiame.

Nebijok ir tu nebijosi.
2008-03-28 18:27
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-31 09:11
Tommis
Paskutinė, tiksliau prieš paskutinė mintis super. Juk kritiniu atveju herojumi tampa tas iš ko mažiausiai to tikimasi :-)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-28 21:30
časm
,,Nebijok ir tu nebijosi." Atsiprašau, kad klausiu, bet gal gėrėte šiandien? Rašinys neblaivus, be minčių.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-28 18:50
Viljamas B prisimena mane kitą
nx
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą