Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 8 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Karaliui susirgo dukra. Jokie vaistai negalėjo jai padėti. Vienas išminčius pasakė, kad ji išgis, jei tik apsivilks savo dalia patenkinto žmogaus marškinius. Kaip pasielgė karalius? Žinoma, jis išsiuntė savo pasiuntinius pas visus pasaulio turtuolius, kad jų paklaustų, ar patenkinti jie savo dalia. Tačiau visi turtuoliai kaip vienas tvirtino, kad jie kažkuo tai nepatenkinti, kad jiems kažko tai trūksta. Tada karalius išsiuntė savo pasiuntinius apklausti vidutinės klasės atstovus, bet šie irgi nebuvo patenkinti savo dalia. Nuliūdo karalius. Netikėtai karalių aplanko vienas pasiuntinys ir sako, kad miške gyvena vienas medsargys, kuris teigia, jog yra patenkintas savo dalia. Karalius nedelsdamas išsiunčia garbingiausius savo žmones tą žmogų surasti. Juos išvydęs, medsargys klausia: - Matau, kad jūs labai garbingi žmonės. Kokiu gi reikalu jūs pas mane atvykote? Pasiuntiniai papasakojo jam kas nutiko karalaitei. Tada šie jo paklausė: - mes norime žinoti – ar iš tiesų tu esi patenkintas savo dalia? Medsargys atsakė: - Žinoma. Be jokių abejonių aš jaučiu, kad man visko pakanka ir aš viskuo esu patenkintas. – Jei jau taip, tai duok mums vienus savo marškinius karalaitei. Aš mielai atiduočiau jai savo marškinius, tačiau aš jų neturiu...

Remiantis medžiaga - http: //www. kabacademy. com
2008-03-23 20:20
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-25 07:16
Vincas Andriušis
Gal galetum nurodyti šaltini?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-25 02:16
Radvilė
Hm. Cia juk gerai zinoma pasaka.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą