Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 31 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Syma nėra blogas žmogus, tik kartais ji pastato kitus į nepatogias situacijas pati to nesuvokdama...
Papasakojau apie tai Karoliui.. Dabar kaip tik grįžtu namo po susitikimo.
Dešinėje kaip darželinukai, po du, vienas už kito eina skustagalvių gauja. Juokingai atrodo. Kaip žąsiukai tipena vienas paskui kitą (siauras šaligatvis). Priekyje „mama” - Žąsinų Gaujos Vadas. Juk taip būna...
Pakelėje susodintų liepų šakos prasideda vienodame aukštyje. Kamienai vienodo ilgio, ir panašu, lyg medžius kažkas būtų specialiai formavęs. Sunkus darbas - stovėti diena iš dienos pakelėje ir gerti į save smalkes...
Pasukus į bromą pasidaro truputėlį nejauku. Tamsu, vos matau kelią... Pro mane praeina kažkokia sulysusi žmogysta vedina šuniu. Šuo mažas. Stangiuosi ant jo neužlipti, nes keliukas dar siauresnis nei tas, kuriuo ėjo skustagalviai. Nežinau ar pro mane praėjo vyras, ar moteris, bet šuo buvo Pekinų veislės.
Einant per kiemą, jau visai arti namų, iš septinto aukšto balkono užbumpsi muzika.
Tūsas.
Degtinė liejasi laisvai... skandindama žmonių protą ir raukšlėdama intelekto nesugadintus veidus... O jiems linksma. Man irgi būtų...
Šonu praeinu tarp sugrūstų automobilių. Opel Ascona... Ford Fiesta... JVK 266... VMV 614...hmm... Marijampolė... Mažas miestas...

Namie randu kaip visuomet surūgusį tėvą ir nuo galvos skausmo ant sofos susmukusią mamą. Panėšėja į alkoholikų šeimą, tik krepšyje gulintys persikai išduoda TIK ŠIAIP nenusisekusią santuoką...
Užsidarau savo kambaryje. Girdžiu tėvo bambėjimą už durų. Nusispjaut! Aš šiandien buvau su Karoliu! Tik mama grįžus paklausė „Tai kaip gi Ramintai sekasi?”... Juk negaliu sakyti tiesos!..
Sekasi... gerai... tik ne Ramintai, mama. Dieve, norėjau pasiguldyti jį tiesiai ant to biliardo stalo! Jau nesvarbu, kas jis man... Svarbu, kad yra...
Karolis išjungė šviesą... Aš pasiėmiau savo rankinuką ir išėjau.
Ne, ne namo. Į gretimas patalpas su stalu, didžiuliu elektroniniu laikrodžiu ant sienos, kuris kaip budelis skaičiavo mano paskutines čia buvimo minutes, pora žemėlapių ir šiokia tokia lova... Jis čia dirba naktim.
Lėtai užgesinu cigaretę. Jis vėl išjungia šviesą, tik aš nebeskubu griebti rankinės ir vėl kraustytis kitur. Prisėda šalia. Bučiuoja...
Prakeiktos mėnesinės! Vėlavo 14 dienų! Ir kaip tik prieš šį vakarą turėjo imti ir pagaliau prasidėti! Jei jau dvi savaites delsė, nejau negalėjo pakentėti dar poros dienų?!..
Aš jo noriu...
Bet gerai, kad nieko nebuvo...

Važiuodama namo (šiaip netaip spėjau į paskutinį autobusą) skaičiau „Kovos klubą”. Galbūt dėl to dabar taip padrikai dėliojasi mintys, bet nesvarbu... Gera knyga. Pirmajame skyriuje pajunti tau į gerklę sugrūsto pistoleto vamzdį, o nuo antrojo susergi sėklidžių vėžiu ir netgi sužinai kaip jos vadinamos Meksikoje. Ačiū Dievui negimiau berniuku...

Kompiuterio ekrane plazda Windows'ų logotipas. Tuoj pajudinsiu pelę, ir jūs visi sužinosit, kaip aš Jo noriu!.. Ir man kažkaip visiškai dzin... Vienas pieštukas ar penki. Pati jaučiuosi tik vienam, tad nenustebinsit savo įvertinimais. Ne jums kuriu - sau. Ir aš padėjau ant tų, kurie ant manęs varo.
Užgesinu šviesą...
Atsigulu į lovą...
Viena avelė...
Dvi...
Trys...
2003-08-02 00:18
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 17 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-15 23:37
raudoni akiniai
hmm apie izanga sutinku.. remdamasis savo isdulkintu fantasto mastymu galiu teigti, jog tai nebloga izanga fantastiniam kiberpankiniam apsakymui :)* nepyk BaGGi
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-09 18:34
tesa
labai patiko... pranesk kai sugalvosi tesini parasyti...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-03 00:22
Baltas vilkas
nuostabu, zinai cia kaip izanga i knyga, gal parasysi ir antraja dali? jei taip pranesk tikrai su mielu noru perskaitysiu:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-02 17:31
Teenager zombie
faina:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-02 16:13
kazinkas
idomu vienok. kazin, rasyta is patirties, ar siaip, atsiradus ikvepimui/norui issiliet..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-02 14:34
sniegena
Gražus, teisingas stilius. Gaila - jaučiu, kad ne visi,
atsivertę šį kūrinį, jį skaito . . .;/ kaip ir daugelį tų kitų, prozinių,
ilgų... primena ištrauką iš eilinio šiuolaikinio romano apie viską
ir apie nieką, bet ////
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-02 12:41
Aduvancik
as nzn ka pasakyt...fajnaj, jega...bet nzn...tuoj man bus blogaj...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-02 02:13
Chiquitita
o as visai neduodu vieno:) kam taip pesimistiskai is anksto nusiteikusi? idomiai isdestytos minteles..:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą