Rašyk
Eilės (78095)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 17 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kas buvo Fausto meilė Margaritai? Trumpa susižavėjimo akimirka? Deginanti aistra? Ar gilus ir tyras jausmas?
Pirmiausia, norėčiau paskyti, kad jausmai yra labai subjektyvus ir greitai besikeičiantis dalykas. Kalbėdami apie jausmus, negalime vienareikšmiškai atsakyti, kas tai-meilė ar aistra.
Stebuklingai atjaunėjęs Faustas visškai neprimena ankstesnėje scenose regėto, nusivylusio gyvenimu mokslininko. Scenoje „Gatvė“ Faustas yra visiškai kitoks: labai savimi pasitikintis, jaunas ir energingas. Šioje scenoje Faustas sutinka jauną ir  užburiančią  merginą- Margaritą. Pirmiausia ji sukelia jam begalinį susižavėjimą, pakeri savo grožiu ir pažadina jame tai, ko jis dar nėra jautęs-aistrą.
Ankstesnėse kūrinio vietose regėjome faustą niekinantį žmogiškąsias vertybes ir jausmus, o šioje scenoje regime jį visiškai kitokį- užvaldytą žemiškų geismų, pakerėtą moteriško žavesio...
Iš pradžių Faustas tik susižavėjęs Margarita, jo jausmai yra užgaida: „.. aš geidžiu aną žavingąją mergytę šiandieną glėbyje laikyti. „ Šia fraze atsiskleidžia savininkiški Fausto jausmai, kurie netgi kiek nepadorūs. Tačiau, laikui bėgant, Faustas geriau susipažįsta su Margarita ir pajunta jai kur kas tauresnius jausmus-švelnumą, net meilę...
Faustas pamažu pamilsta Margaritą, tačiau jiems nelemta būti kartu, nes per daug skirtingiems pasauliams jiedu priklauso. Margarita- mylinti motina, švelni moteris, jai rūpi nmai, tvarka, švara. O Faustas-moklslo žmogus. Jo siekiai-nežemiški, beribiai. Jis trokšta didžiulių dalykų: įminti Visatos paslaptis, susilieti su gamta-štai čia Faustas mato gyvenimo prasmę. Margarita ir Faustas yra mylintys, tačiau per daug skirtingi žmonės, kuriems nelemta būti kartu.
2008-03-16 22:45
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-04-21 02:01
Katė Misė
visada paskaitau pirma ir paskutini sakini. Jie isduoda... ar verta skaityt viduri. klausima palieku atvira.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-17 11:30
agricola
sakyčiau, kag Getės viso amžiaus veikalas yranusipelnęs geresmės interpretacijos...nes meilė nebūtinai turi trukdyti suartėti dviem skirtingioms asmenybėms, nes tokiu būdu gali atsirasti abipusis papildymas vienas kito, harmonija...dabar paskaičius atrodo tik ir skamba tos eilutės iš Fausto monologo, kad kuo knygų skaičiau daugiau tuo galvoje darėsi tamsiau...iš tikrųjų viskas dasug sudėtingiau negu tavo bandymas...už bandymą...3
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą