Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kanalizacija

- Sonia, gal nereikia?
- Dar ir kaip reikia, negi mesi mums užduotą užduotį?
- Su mielu noru, - šaltai tarė jis.
- Tačiau negali, taigi pakentėk.
- Tai kur tas dangtis? Gali greičiau surasti?
- Alfredai, aš tą ir darau, ieškau- metė ji.
- Taip ilgai? – neteko kantrybės Alfredas
- Tu pažiūrėk kiek čia dangčių – užbaubė Sonia.
Alfredas peržvelgė gatvę. Iš tiesų Sonia buvo teisi. Gatvė buvo su šimtais kanalizacijos dangčių.
- Bet ar jis būtinai turėjo čia pasislėpti? – beviltiškai sudėjavo Alfredas. – Lysim į kažkokią prašvinkusią skylę
- Alfi... Jaučiu kad kažkur čia, - mįslingai tarė Sonia. Jos lazdelė padėjo žibėti lyg prožektorius kuris nušvietė kelią lyg reikiamo kanalizacijos dangčio.
- Štai čia, - tarė Sonia.
Alfredas apsidairė nes Didysis Mokytojas pasakė, kad vos pravėrus dangtį juos turėtu užpulti Tingiai. Iš tiesų, už dangoraižio pasirodė du Tingiai. Alfredas nieko nelaukęs pakėlė savo lazdelę ir sušaukė... Dikštirio!... Ir iš karto abu Tingiai dingo iš akių.
- Tu dar nepraradai savo formos brangusis, - šiltai tarė Sonia iškišdama galvą iš skylės.
- Lysk, - paragino ji.
- Alfredas buvo neplonas magas todėl praėjo šiek tiek laiko kol pagaliau įlindo į skylę.
- O didysis, Jupiteri, tuoj vemsiu, - sukuždėjo Alfredas.
- Sakiau, kad nereikėjo valgyti prieš išskrendant, - ironiškai metė Sonia.
  Kanalizacijos anga buvo ilga tačiau, siaura todėl Sonia turėjo būti pasisukusi šonu, o Alfredui nieko kito neliko kaip susiploninti save... Abanaga... Ir jis tapo plonesnis už Sonią.
- Eime, - paragino ji.
- O kur mums eiti, juk čia nieko nėra kas galėtu duoti mums kelią.
Sonia ir Alfredas kruptelėjo. Už jų ant sienos išryškėjo veidas. Abudu išsitraukė lazdeles.
- Nacionalinis magijos registravimo centras jūsų paslaugoms, - iškošė duslus ir pavargęs sienos balsas.
- Ko norėtumėte? - vėl tarė jis.
- Mes... aaa... Mes švaros inspekcija tikrinam švarą šioje... Kanaliza... šiame registracijos centre, - beviltiškai bet įtikinamai pasakė Sonia
- Aišku, mes seniai jūsų laukėm, prašom čia ponai, - vėl sukuždėjo balsas iš sienos.
- Ne... Mes ir pradžių... Patys norėtumėme čia pasidairyti ir įvertinti situaciją, - vėl bejėgiškai tarė Sonia.
- Na... Gerai... Už 15 minučių laukių jūsų čia, - paskutinį kartą tarė balsas ir veidas dingo iš sienos.
- Pfuu... Nu tu ir sugalvojai Sonia... Aš būčiau pasimetęs, - valydamasis prakaitą pasakė Alfredas.
- Kodėl aš turiu visą laiką galbėti mūsų kailį? Kodėl negalėjai tu ko nors pasakyti? Na bet, gerai... Tęsiam misiją. Mums nedaug laiko liko iki saulėtikio, - supykusi išrėžė Sonia.
- Na tai kur einam? Juk Didysis Mokytojas tau nieko nesakė, - ironiškai tarė Alfredas.
- Sakė, ir dar kaip sakė, jis mums davė žemėlapį, va, čia viskas parodyta.
- Bet, kodėl Didysis Mokytojas man nieko niekada nesako? – beviltiškai metė Alfredas.
- Juk jau 10 metų praėjo nuo to įvykio, - vėl vos neverkdamas pasakė.
- Alfi, tu vis kažko prisidirbi, bet Didysis Mokytojas tave laiko mokykloje vien dėl to kad esi vienintelis mokytojas gerai išmanantis Lakonijos burtus, - pasakė gryną tiesa Sonia.
- Eime, - vėl paragino ji.
Sonia šlepsėjo per smirdantį vandenį. Jie priėjo pirmąją sankryžą.
- Na, kas dabar? Tiesiai einam? - tarė Alfredas.
- Ne, dabar įdėmiai manęs klausyk. Reikia apsisukti aplink save ratu vieną kartą ir lazdele trinktelti sau per galvą.
- Ir kas tada? - susidomėjęs klausėsi Alfredas.
- Pamatysi, bet pirma aš tai padarysiu, kaip aš dingsiu tu taip padarysi. Gerai? – paklausė Sonia.
- Gerai, gerai.
Sonia, padarė ką pasakė. Ji dingo iš akių Alfredui. Kažkur tolumoje pasigirdo žingsniai. Alfredas išsigandęs greitai atsistojo tuoj vietoj kur stovėjo Sonia ir padarė tą patį ką padarė ir ji. Alfredas užsimerkė, galva pradėjo suktis, pradėjo pykinti. Staiga viskas sustojo. Pamažu atsimerkęs pamatė kad jis toje pačioje vietoje kur ir buvo... Bet, jis buvo įstrigęs sienoje. Jo galva buvo išlindus, o visa kita kūno dalis buvo dingusi. Ir pagaliau Alfredas suprato...
- Aš apsisukau 2 kartus...
Jo galvoje toptelėjo vienintelė mintis:
- SONIA!!!


Šluota, kuri išgelbėjo


Sonia atsipeikėjo. Atmerkus akis, ji suprato kad guli vonioje, jos viena ranka buvo klozete. Ji suprato kad čia atvyko kanalizacijos vamzdynais. Ji pagalvojo, kad greičiausiai į čia pateko pro tualeto angą. Vien nuo šios minties jei pasidarė bloga. Bet staiga ji prisiminė:
- Dieve, jeigu aš pavėlavau, viskas baigta.
Ji šoko nuo žemės lyg kengūra. Greitai pravėrė duris. Įėjo į miegamąjį. Viskas buvo suvartyta, o už lovos matėsi koja. Ji lėtai priėjo pažiurėti kas ten guli...
- NE!!! – suspiegė Sonia.
- Negali būti, ne... Sara... – ašarojo Sonia, bet suprato kad jei reikia eiti.
Sonia išgirdo kaip koridiurije kažkas trinktelėjo. Greitai pravėrusi duris pamatė šmėstelėjusia figūrą...
- Aš pavelavau...
Fredonia... Smogė ji lazdele, bet nespėjo - Figūra jau buvo dingus. Ji pradėjo bėgti laiptais žemyn, ant žemės gulėjo Tonis.
- Jie nubėgo ten... Pagrobė mūsų vaiką – vos vos girdimai sukuždėjo jis.
Tonis, kraujavo, jis buvo be vienos rankos.
Sonia išlėkė į lauką. Ore pamatė tolstančia figūrą. Fredonia – vėl ji bandė pataikyti į tą žmogų. Bet dėja jis buvo per toli.
- Tonio šluota, - toptelėjo paskutinė vilties mintis jai.
Sonia nubėgo į namą. Kampe stovėjo įstiklinta ir įrėminta šluota. Ji greitai išdaužė stiklą ir paėmė ją. Nors moterims nebuvo skirtos šluotos, jai tai buvo nėįmotais. Nieko nelaukdama ji užsižergė ant šluotos.
- Skrisk, - šaukdama liepė jai.
Dėja, nieko neįvyko. Tonis pakėlė sveiką ranką ir spragtelėjo pirštais. Šluota kaip raketa pradėjo skristi. Sonia perpratusi valdymą per kelias sekundes ėmė skrieti ir ieškoti to žmogaus.
- Na kur gi jis, - be vilties tarė Sonia.
Kažkur tolumoje, pasigirdo vaiko verksmas. Ji pradėjo skristi link to zyzimo. Apačioje ji nužvelgė negyvenamą namą. Sonia pamatė figūrą. Ji uždarinėjo duris. Sonia nusileido ten. Priėjusi prie durų atsargiai atsidarė duris, buvo tylu. Po akimirkos, vėl pasigirdo vaiko verksmas.
- Mama, kur tu? – tyliai inkštė jis.
Soniai suspaudė širdį. Ji žinojo kad Sara žuvo. Sonia, pradėjo eiti dulkėtomis koridoriaus grindimis. Ji priėjo prie didelio erdvaus kambario. Toji figūra, buvo nutaikiusi lazdelę į vaiką ir tyliai kuždėjo:
- Viskas baigsis dabar, ir aš tapsiu Didžiuoju Mokytoju valdysiančių visą magijos pasaulį. Na ką gi o dabar... Iki.
Figūra pakėlė lazdelę ir tarė:
- Drakantio...
Iš lazdelės išlindęs drakonas skriejo link vaiko ir smogė tiesiai jam į krutinę. Vaikas pradėjo nežmoniškai klykti. Sonia nuo jo neatsiliko. Staiga drakonas nuo vaiko skriejo į figūros kūną. Visi trys žmonės stovėję tam kambaryje ėmė vėl klykti. Sonia vos girdimai ištarė:
- Fridedola...
Drakonas dingo, bet figūra ir vaikas klykė.
- Tau dar atsirūgs, - sukuždėjo figūra, baigus klykti.
Figura atsisuko i Sonia. Ji pagaliau pamatė kas buvo toji figūra... Mirties valdytojas – Raizoras, visada bandęs tapti didžiuoju mokytoju, jis buvo vienas iš nedaugelio burtininkų kuris galėjo būti visada to pačio amžiaus ir nesenti. Raizoras pakėlė lazdelę dar kartą ir šaltai tarė:
- Kaip aš sugrįšiu, jus visi busit mano.
Raizoras nieko nelaukęs paleido burtus į Sonią:
- Aveda  Stūro...
Soniai pasidarė balta akyse, ji suprato kad yra mirus.
2008-03-08 20:45
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 9 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2019-08-21 21:11
Nuar
Nevykęs bandymas herojus paskraidinti ant šluotų.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-04-05 16:58
vilnelė vėl
akivaizdu, kad nauja Rowling netapsi - net tik kad prasta kopija, bet dar ir siaubingas stilius ir visiška nuobodybė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-12 19:38
Suglumes
Pritariu Weird Star. Ir šiaip... Klonas nėra gerai, nebent jis yra geresnis ir įdomesnis nei originalas. Patobulėjęs, kaip sakoma. Čia taip nėra.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-12 08:46
Gestax
paprastas patarimas parašai, duok kam nors perskaityti ir paklausk ar tai nebuvo kur nors skaityta ar girdėta, jei girdėta- ka gi taisai klaidas ieškai originalių sprendimų ir gal tau pavyks
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-11 16:56
Weird Star
Veeeee - jei dar bent būtų pusė tiek įdomus ir raštingas skaitalas kaip "Haris Poteris"... Tiek stilių, tiek gramatiką, tiek logiką, tiek vaizduotę reikia gerokai tobulinti. Negalima gluminti skaitytojo žodžiais išreikštų vaizdų ir veiksmų kratiniu - knyginis pasakojimas dažniausiai būna lėtesnis nei vaizdai televizoriaus ekrane. Tiesiog taip turi būti - net daug veiksmo turintys siužetai visų pirma yra - tradiciniai ar modernūs, bet - pasakojimai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-10 13:49
kondensofkė
o kuo bloga stebuklų drevė O_O
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-09 23:56
Aurimaz
Kažkaip probrėkšmiais pastebėjau du žodžius - "magijos pasaulį", ar labai panašiai. Tuom visi norai paskaityti ir užsibaigė.
Trumpai apie "deja vu".
Žodžiai "magijos pasaulis" yra vartojami bent 80 proc. vaikams skirtų knygų ir kokiuose
20 proc. suaugusiems skirtos literatūros. Magijos pasaulių galima rasti įvairių, bet kad jie vadinami magijos pasauliais - reiškia rašytojų galvelėse susidariusį vakuumą šiems žodžiams pakeisti. Kodėl negali būti magijos kanalizacija, magijos pamėnulis, magijos planeta, burtų palovio, stebuklų drevės, ar užkeikto tvarto??? Kur jūsų avantiūrizmas, BLE?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-09 20:42
kondensofkė
Kažkur tolumoje, pasigirdo vaiko verksmas. Ji pradėjo skristi link to zyzimo.
nu cmon
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-09 19:19
Vaikštantis Pilnaty
Autoriau:
Stilius
Logika
Klaidos
=prastai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-09 18:16
Šnipas
Žinau, kad sudėtinga, bet reikia galvot po truputį. Turi idėją užsirašai, apmastai, o ne supili visą kūrinį per pusvalndį ar dar mažesnį laiko tarpą.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-09 16:18
Vaikštantis Pilnaty
ka nors visiškai nauja, nematyta ir negirdėta sukūrti pakankamai sudėtinga, tačiau kūrinys kuriame viskas atsiduoda hariu potizmu - na tai tiesiog... nuobodu
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-09 08:57
Šnipas
Aš prieš Harį Poterį ir jo kartą, būtent taip drįsčiau pavadinti autorių. Vienas iš daugelio kūrinių, kurie neturi jokio žavesio.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-09 08:17
Vilktakis
Haris Poteris, nuo pat pirmu iki paskutiniu eiluciu.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-08 23:35
tadexas
Ir dar, kiek čia idėjau yra nedaug kompe aš jau prirašės šito kūrinio labai daug todėl, tikrai pabaigsiu jį rašyti ir tada darysiu kaip tu sakai galvosiu ko nors nauja... Nes tikrai apmaudu būtu jeigu tiek prirašiai ir nepabaigiai :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-08 23:31
tadexas
Iš tiesų tai aš nieko nekopinau, tik mano vaizduotė pilna kitų knygų įdėju. Bet šeip visas šitas ale " siužetas" yra mano.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-08 23:22
Valkas
Tadai, rašyt tu moki gana gerai, tik kodėl nenori sugalvot ko nors savo? Kopijų - nuo Tolkieno iki Lucaso pasaulyje ir taip pilna, jei dar ir tu prisidėsi, nieko geresnio tikrai neatsitiks. Atsisėsk ramiai, išjunk kompą ir pamąstyk apie tai, ko pasaulyje dar nėra ir nebuvo. Kai sugalvosi - užsirašyk, paskui tobulink, kol galiausiai gausi tikrą kūrinį. Tikiuosi antras tavo bandymas bus tikrai geras.

PS. Pas vartotoją Suglumes rasi straipsnelį "fantastikos rašymo pradmenys", nors tau jų beveik nereikia, bet pasiskaityk - pravers.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-08 20:46
tadexas
Gaila nepastebėjau, kad galima keisti teksto formą :( Būtų atrodę kitaip :(
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-08 20:45
tadexas
Na šis kūrinys dar nebaigtas tai laukite tęsinio :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą