Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2308)
Esė (1557)
Proza (10915)
Vaikams (2717)
Slam (76)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 8 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Aš moku laukti. Stengiuosi keistis ir prisitaikyti. Mano širdis suplėsyta ir sudaužyta. Aš klumpu, keliuosi ir vėl.... klumpu. Šio veiksmo nepakeisi, jis kaip gripas,  užsikrėčiau. Duokite vaistų!
Laikas negydo, laikas žudo. Tai vienintelis dalykas kurio mes neturim, jis prabėga ir tiek daug lieka nepasakyta, nepadaryta. Gyvenimo esmė, tai pats gyvenimas, kova už būvį, išlikimą, padėtį visuominėje.
Mano širdie, nurimk, užmig, paleisk mane. Man sunku. Aš galiu apsimest kad nieko nejaučiu. Bet, aš gyva, man skauda, labai skauda! Noriu išsivaduot nuo skausmo, užmigt ir nebejaust. Bet bijau, nes vėl reiks keltis, ir vėl skaudės.
Nelieskite manęs, aš gedžiu, savęs, savo netikusio pasaulio. 
Ko aš noriu? Ko jūs norite nuo manęs? Mano gyvenimas ne atversta knyga, aš nenoriu kad pojį vaikščiotų ir čiupinėtų nešvariom rankom.
Kas man yra?  Ko aš nerimstu? Pasileidžiu muziką ir susisuku į kamuoliuką, muzikinė terapija. Kodėl nėra savižudžių kabinų, yra klientų! Valio, verslo įdėja reikia užpatentuoti! Esu ar ne? Man reikia šilumos, jaučiu kad virstu ropliu...
2008-03-06 15:50
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-07 13:51
tekšt_ir_baigta
nereikia "Duokite vaistų!"
šiaip gražios mintys, vaisku
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą