Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kokia didele galybė žmogaus... Koks trapus mus supantis pasaulis...
Norečiau būti žemė. Matyti jos pavasarinį prasidėjimą. Matyti gimstančius jos vaikus. Medžius, žolę, iš uolų trykštantį vandenį...
Norėčiau būti žemė. Aš pavydžiu jai tos trapios, bet didingos lemties.
Pavydziu galingų sparnu, neturinčiu nei pradžios nei pabaigos... Tarytum jaučiu jų didybe, trapumą ir virpinančia šilumą. O kaip gaila, kad gimiau žmogumi. Kaip gaila, kad negaliu būti rasos lašelis susigeriantis į motinos skruostus. Nenoriu būti baisingosios, tave pražudančios, rankos dalis. O, kad galėčiau laiką atsukti atgal ir užkirsti kelią tam, kas kesintūsi į tavo ramybę.
Noriu būti zemė.
2008-03-01 14:07
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-03 16:11
Vydė Brėkšta
Būti žeme nebūti jokios atsakomybės. Atsakomybę neša žmogus, kuris pasiskolinęs ją savo tėvams skolinasi pats iš anūkų. Kokią ją jiems atiduosime, priklauso nuo mūsų sąžinės.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-01 15:49
agricola
o žmogum būdamas neturi laiko tai padaryti???
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-01 14:54
Dažas Rūko
O aš visai nenorėčiau būti "zemė". Mane kankintų globalinis atšilimas. Ir tryptų kvaili žmonės, naiviai tikėdami, jog jie pakankamai reikšmingi, kad galėtų mane pražudyti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą