Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 3 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Anksti anksti ryte tu išėjai į pievą. Nors rasota žolė glostė tavo raumeningas kojas, matei tik viena – geltoną geltoną saulėgrąžų jūrą. Pakvietei ir mane pasigrožėti šiuo ryškiu lyg sapnas vaizdiniu, bet aš neišėjau, laukiau, kol tu sunerimęs ateisi manęs išsivaduoti. Neatsilaikiusi tavo kerams, išėjau su tavim į beribį lauką. Nustebau, nes jokių saulėgrąžų ten nebuvo. Nieko keista: kai svaigi meilė įsiplieskia, gali pamiršti, kad už lango žiema.
2008-03-01 00:17
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-01 15:51
agricola
Kurosavos sapnai, bet ar čia esė???
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-01 12:00
tolstanti
labai gražu ir jausminga pavasarį jaučiant turbūt sukurta:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-01 00:36
Lugnis
turi netikėtumo (paskutinis sakinys ištraukia tekstą šiek tiek) o pirmasis, -" nors rasota žolė..." - tai gal snieguota, žinoma ko žiūrėti į žolę rasotą, (užtenka, kad jau oda lytėjimu žiūri), jei stovi ant dviejų, o ne ant keturių galūnių, ir prieš akis horizontas - saulėgrąžų laukas; tas "NORS"; labai jau viskas pritemta, bet pakutiname sakinyje šiek tiek netikėtumo, kuris užglaisto visa tai kas čia "pritemta" - prigalvota, ta reiškia nėra organiško iliuzijos DVELKSMO; tekstas kuris galėtų būti neblogu, jei ne tai kad jame yra ne dvelkianti, bet girgždanti iliuzija.
TIK IDĖJA, "Mintis" yra puiki, tačiau išpildyme nėra dvasios iliuzijos. (viena nuomonė)
"Kai įsiplieskia meilė, nereiškia kad ji įsiplieskia ir kitame subjekte - stimuliatoriuje, kuris stimuliuoja tavyje meilės įsiplieskimą"
o jau su tuo pamiršimu - žinoma suprantama, gera metafora. tik išpildyme labai trūksta. Mintis yra ir nelėkšta, netikėtumo turi, o tai gerai, ai yra netikėtumas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-01 00:23
Sergu sekmadieniu
kazkas nuostabaus is tikruju..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą