Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 20 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Buvo graži diena. Krito pageltę, spalvoto lietaus išvarginti lapai. Nelijo. Tik rūgštys po praeitų metų lietaus jau beveik susigėrė į juodžemį (juoda žemė po paskutinio valymo). Aš pakėliau akis į dangų, plėvelė prispaudė man nosį, truputį užgniaužė kvapą. Tolumoje pamačiau mėlyną lašą. Negalėjau atitraukti akių nuo tos menkos mėlynės bekraščiame vėmalų spalvos danguje.
  Bet lašas nukrito. Man ant akies. Plėvelė išsilydė. Suvokiau, kad galiu tapti dar vienu Karibu Piratu, tad užmerkiau akį. Pasileidau bėgti ligoninių link.
  Staiga stabtelėjau, nes išvydau JĄ. Aišku ji galėjo būti ir jis, nes plastikos chirurgai viską gali.. (net mane norėjo mergaite padaryt dėl mano polinkio į spalvų ir kvapų pasaulį) Bet aš žinojau, kad ta mergina.. Ne vaikinas.. Jos sijonas, nors ir dešine akim, nors ir per plėvele, buvo puikiai matomas. Tik aš taip norėjau kaire akim išvysti plėveles ir Photoshopo nesugadintą vaizdą. Mūsų kartos žmonės plėvelių nenešioja juosmens ir klubų srityje, kadangi mūsiškei porno kartai, seksas - viskas. Bet kur ir bet kada, bet kaip ir su bet kuo, už bet kiek ar kaip ten - toks mūsų šūkis.
  Na bet grįžkim prie JOS. Tiksliau prie jos Užpakaliuko. Aš kairę akį pro truputį merkiau ir išvydau tyrą, nuostabų vaizdą, sijoną - plevėsuojantį ventiliatorių šilumoje. Deja, jis buvo salotinės spalvos, o kadangi salotų pas mus jau seniai nebuvo, as apsivėmiau. Ne dėlto, kad neskanu. Dėl to, kad nesu ragavęs, o tik įsivaizdavęs tą žalsvą skonį..
  Man vemiant, JI priėjo prie manęs ir paklausė:
- Jums viskas OK?
Kadangi aš vėmiau, negalėjau jai nieko pasakyti. O aš taip norėjau ją užkalbinti. Ji dar stovėjo penkias minutes. Aš bandžiau.. Bandžiau ją kalbinti, bet vos tik pažiūrėdavau į ją, t. y į jos sijoną (sijonas buvo mano akių lygyje, kadangi JI - genetiškai modifikuota) mane supykindavo..

Po penkių minučiu prie jos priėjo trylikametis ir liepė jai eiti su juo dulkintis. Ji neturėjo pasirinkimo. Labai įdomus pastebėjimas, kad trylikametis ir JI buvo identiški dvyniai, jie iš to pačio genofondo. Na tai JI jau lyg ir susiruošė eiti, nes trylikamečiui pasistojo.

.... JI priėjo prie manęs ir pašnibžėjo man į ausį. Žodžiai nuskambėjo tarsi Judo evangelija:

- Last flowers.

Ji nuėjo dulkintis. Mano kairė akis užpuliavo. Mano vėmalai susigėrė į juodžemį. Mano kiberpankiška dvasia subjuro.

Kol aš stovėjau apstulbęs, prie manęs prisitatė moksleivė, Mamontovo gerbėja. Ji paprašė pasidulkint. Ir aš..

Aš atsisakiau.

Man, kaip unikaliam atvejui, vienam iš nedaugelio, buvo leista vieną kart į mėnesį nesidulkint. Aš pasirinkau šį mėnesį. Ir ne dėl to, kad Vasaris. Aš iš tikro nemėgau Andriaus Mamontovo. O ji buvo graži..

Paskutinę gėlę
Tavo mamai atiduosiu.

Čiulpk.

Bet kur, bet kada,
Bet kaip, bet su tavim.
2008-02-20 23:19
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2019-09-11 18:27
Nuar
Kiek tragedijos. Ir visa išsigalvota. Erotiniai elementai, aišku, padeda, bet kūrybinės vertės nepakelia.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-10-19 19:54
Visiška anonimė
nesakyk kad pat prieš juos nieko neturi?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-10 22:07
Brolis Triušis
keista, bet man patiko. netgi labai. ypač žalio sijono idėja ir tai, kad net moraliai smukusioje ateityje (ar 'pagražintoje', sufantastintoje dabartyje?) kažkam patinka Andrius Mamontovas;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-28 23:38
paranoid_android
o ką tu turi prieš amerikiečius? ir prieš degradus?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-28 13:52
Šauklys
Žemiau esantis komentaras - gryno amerikiečio išmonės. Vien iš pavadinimo galima spręsti apie kūrinį.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-21 22:59
paranoid_android
kuo bjauriau, tuo geriau. :P o matyt, tai gal bloge galejai.. bet ten kita istorija buvo, bet irgi degrado.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-21 20:55
Valkas
Kažkur aš tai jau mačiau... Prieš pora savaičių... Bjauru.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-21 18:49
Jugo_Džiova
Jo...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-21 17:24
kondensofkė
Mano kiberpankiška dvasia subjuro.
blemba genetiškai modifikuota salota tu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-20 23:49
Arbatinukas Vėl
Šiza.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą