Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2308)
Esė (1557)
Proza (10915)
Vaikams (2717)
Slam (76)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Šviesoms užgesus, šokėjos laukė paskutinių išeinančių klientų. Daugelis iš jų, jau buvo visiškai prisipliumpę svaigiųjų gėrimų, foteliuose sėdėjo raudonais veidais ir sunkiai krapštėsi kas į namus, o kas į viešbučius. Likusieji nežinojo kur eiti, kad pratęst vakarą. Gal tiesiog laukė, nučiupt išeinančių namo gražių paukštyčių...? ('šlamantys' nespėjo pasibaigti???)
  Puikiai tai suprantantys apsauginiai, kvietė merginoms taksi ir nei vienos neišleido iš klubo. Jau persirengusios, eilutėje stovinčios šokėjos, nuobodžiai rūkė vieną po kitos cigaretes, garsiai tarpusavyje aptarinėjo vakaro vyrus, skaičiavo vakaro uždirbtus pinigus ir nesąžiningai nuviliotus klientus.  Garsiausiai kalbėjo ypač tos, kurioms pasisekė daugiau uždirbti. Juk turi visos žinoti kas čia geriausiai gauna...!
  Stovėdama šalia, buvau tyliausia. Iš visų. Net rūkiau, kad pritapčiau. Jaučiausi svetima ir nepatyrusi jų pokalbiuose, norėjau tik namo. Skaudėjo kojų pirštai, gėlė ištinusi pėda. Jaučiausi labai pavargusi nuo audringos darbo nakties, nepasibaigiančios muzikos, triukšmo, vis naujų vyrų veidų, ir jų kreivų šypsenų. Garuojančio vyno likučiai, migdė paraudusias akis, norėjau krist į lovą ir daugiau neatsibust...
    Išėjusi į gatvę pasukau link traukinių stoties.
    Londonas, tamsus ankstyvas rytas... 4: 30. Žiema.
    Abipus gatvės, skubėjo įvairūs kirpimo žmonės. Į darbus ofisuose (brangiais ilgais paltukais), į valstybines įstaigas, į viešbučius, aptarnavimo sferas, ir kitur... net nežinau kur... tarp jų - taip pat girti nerandantys namų keistuoliai.  Naktinis Londono gyvenimas svaigino... bet kartu ir vargino... girdėjosi dainos, šūkavimai, įkaušusių merginų linksmi balsai. Kai kur bučiavosi apsvaigusios porelės.  Pigios gatvės kebabinės smirdėjo senu pridegusiu aliejum... mašinų šviesos erzino akis...


    Sulaukusi dviaukščio raudono autobuso, pradėjau savo ilgą kelionę namo... Išlipus traukinių stotį nusipirkau karštos kavos ir sumuštinį. Pavargusi nebežinau ko noriu, tad pamaniau ankstyvi pusryčiai man nepakenks, (pats tas sunkiai nakčiai pabaigti, juolab, turiu daug laiko iki savo traukinio). Vėliau… atsimenu į jį įlipus patogiai atsisėdau ir užsikėlusi kojas ant priešais esančios tuščios sėdynės, nustačius žadintuvą 45 minutėms, užmigau...
    Sapnavau laimingą savo pradžią, savo linksmai išdykusias akis, paikas svajones, lengvai uždirbamus 'auksinius', energiją, entiuziazmą ieškant darbo... bet dabar... nesuprantu kodėl man taip sunku...? Ar pinigai tikrai lengvai uždirbami...? Ar toks tas lengvas kelias?...
    Sapnuos girdėjau simpatiškos blondinės frazę... 'Londone centre už butą susimoku per vieną naktį... ' Sapnuos galvojau, ir kuom ji ypatinga taip lengvai gyventi?..
    Sapnuos išvydau šio vakaro klientą, jo žodžiai skambėjo mano ausyse... 'kodėl tu čia? Tu per gera, tu skirtinga, tau čia ne vieta... '  Mintyse supykau, - o tamsta, sutikus mane gatvėje ar padavėja restorane, paliktumėt man pinigų, kurių užtektų susimokėti nuomai?... Na....? Juk ne!
    /Pinigai dorais keliais nevaikšto... / Buvau teisi!!!
  ... Suskambus žadintuvui, traukinys sustojo sekančioj stotelėj, ir aš išlipusi, laimingai pasiekiau namus po dešimties minučių... Už lango švito saulėtas spalvotas rytas... 6: 45.        …Labanakt...
2008-02-01 15:20
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-05 16:32
agricola
šiaip labai slidu tą memuaristika kvepiantį reikalą vadinti esė, man visai ir prei kokios novelės lipdytųsi, nes tas pasakojimas toks matytas iš demi mur pasikraipymų apie stulpą serijos tik be detektyvo... ramus miegantis parsiboginimas namo...moralas toks, dėl pinigų...pažystu daug londone ir kitur dirbančių ir užsidirbančių nuomai ir pasitaupančių pinigų...neesu moralistas, bet striptizo šokėjas manau yra tas kas vengia darbo, nes pasikraipymas prieš įkaušusius vyrus nei kūryba nei darbu labai ir nepavadinsi...kas dėl rašymo tai rašai gerai, moki pasakoti, bet mintis čia man nepatinka, bet tai jau skonio reikalas ane???...3+
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-04 19:21
Daug cia rasytoju, bet mazai specialistu. Aisku, ne pro sali vienas kitas patarimas. Bet sis portalas yra megejams isakyti savo mintis. Juk daugelis profesionalu paraso puikias knygas, bet juk nevisas mes jas skaitome - atsirenkame kas ka sau. Todel rasyk. Laukiu tesinio :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-03 21:55
EyesTrueDe_Lies
aciu uz palaikyma, daugeliui cia musu jo labai truksta...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-03 19:07
pasakojimas puikus. nereikia klausyti kritikos, cia ne filologijos fakultetas. svarbiausia isakyta mintis. man labai patiko, laukiu tesinio
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-02 12:07
EyesTrueDe_Lies
asmeniskumu nera. jie dingsta tada, kai apie tai kas papasakoja ;)
mano kuryba yra tikra, grista tikrais faktais, ir tai del to, kad as esu tas zmogus, kuris megsta ekstimalu gyvenimo buda, dievina zmoniu gyvenimo istorijas. as tam gyvenu.
esu ta, kuri kalbina sena mirstanti zmogu.
esu ta, kuri idemiai klauso nelaimelio gyvenimo istorija.
esu ta, kuri isklauso nukritusius i liuna.
esu ta, kuri zino paslaptingus moteru gyvenimus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-02 00:23
haris
Nu va, dabar jau ydomu. O dar atviriau aišku nerašysite, tik vyrai taip gali.Nors jums palengvėtų patikėkite. Oi kaip palengvėtų. Mano tai svajonė būtų vesti pačią Didžiausią ir Profesionaliausią Geišą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-01 20:52
EyesTrueDe_Lies
ivairaus kirpimo zmones, ne IVAIRUS...turejau galvoje ivairiu profesiju.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-01 15:35
EyesTrueDe_Lies
na...laukiu kritikos, jau pripratau :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-01 15:22
EyesTrueDe_Lies
is karto atsiprasau uz gramatines klaidas, jas matau, bet nebegaliu istaisyti...:(
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą