Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







(Kaip atrodo alkanos, moters ištroškusio, vyro akys?..
Ar moteriai, apsinuoginusiai prieš šimtus isistebeilijusių vyrų akių, šokti yra jaudinančiai malonu?..)

Žinoma… garbė šokti nuogai aplink stulpą nekokia… nei kam papasakosi, nei kuom pasigirsi! Visi nušvilps, visi pasmerks. Sakys – parsidavėlė!!!
Ir čia mano mintys susipyksta, ar pinigai uždirbami lengvu keliu jau nedori…? Ar kelias jų pasiekti turi būti tik sunkus?..
Giliai susimąstau…
Būdama blogiete, (beje jau nuo šio ryto) aš sugalvojau, kad pinigai dorais keliais nevaikšto! Pinigai mėgsta aukas! Jie atima iš mūsų viską, kas geriausia…
Aš sugalvojau, kad šeimas pardavę darboholikai yra blogiečiai, kaip ir būsiu aš...
(Darboholiko elgesys pinigų atžvilgiu yra labai keistas... tuom, kad vietoj šeimos jie pasirenka pinigus, bet galvoja dirbantys del šeimos.)
Aš - taip pat nuo šiolei pasirinksiu pinigus!
Ar gali būti, kad pinigų anksčiau nevertinau?
Būdama geriete, sukau galva, iš kur gauti daug… (daug daug) … pinigų, dirbant bei gyvenant sąžiningai…?  Dažniausiai nusivildavau ateinančia alga, nes darbas buvo vertas daug daugiau…o gal ir trigubai daugiau…
Todėl nuo šiandien, aš nusprendžiau: būsiu negera - velniop visuomenės morales…velniop kitų nuomonės!!!
Ar gera nuomonė, apie kaiminystėje gyvenančią moterį, padės jai užsimokėti už butą? Paiimti paskolą? Nusipirkti mašiną…? Kas iš tos geros nuomonės?
Daugiau nenoriu ir man nerūpi ji.

Ilgai planavusi, paskambinau duotu numeriu ir gavau kvietimą atvykti. Vietą radau labai lengvai. Užėjusi, gavau nurodymą, leistis laiptais žemyn. Naktinio klubo aplinka mane žavėjo (sakyčiau net jaudino): platūs kiliminiai koridoriai, mažas naktinis apšvietimas, galingi renosansiniai paveikslai, sklindanti rami muzika, cigarečiu kvapas… (visa tai kvepėjo erotiniais sapnais – tais, kuriuos sapnuoju…)
Šalia manęs, laiptais žemyn, nustraksėjo keletas treningais apsirengusių merginų, su sportiniais krepšiais. Vėliau supratau, kad tai šokėjos.
Pastūmusi paskutines sunkias duris, aš papuoliau į vidų.
Klube esantiems klientams, aplink stulpą, sukosi didelių krūtų savininkė…liesa  juodaplaukė, ilga juoda suknia. Šokėja, lėtai judino savo liekną, grakštų kūną, lengvai liūliuojančiais, gėdingais judesiais…nutilę vyrai, godžiai siurbė kokteilius…iš jų burnų smirdėjo alkoholiu…jų mintyse, drėgni liežuviai šiurkščiai  laižė, ilgas šokėjos kojas…didelias sunkias krūtis…stangrų plokščią pilvą…slidžias šlaunis…
Prie baro stovinčios merginos, sužiuro į mane.
Buvau pakviesta į persirengimo kambarį.
Liepė persirengti, pasiruošti ir laukti savo eilės į sceną. Jaudinausi daugiau nei maniau tai darysiu..
Turiu čia būtinai dirbti!...
Ar iki šiolei aš pinigų nevertinau?...
Ar aš - smerktinai bloga?...
2008-01-31 20:16
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-06-23 00:58
EyesTrueDe_Lies
kazkos siaubas, negaliu patiketi, kad rasiau tokias banalybes, ir ne tai, kad banalybes, bet su šitiek, stiliaus klaidu.
idomu tik tuo, kad paziureti nuo ko pradejau - juk dabar rasau žymiai geriau; turiu pasakyti, daug geriau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-15 08:01
haris
ups
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-05 17:10
EyesTrueDe_Lies
remiuosi tikru tikriausia patirtimi, ne tik savo, bet ir kitu ja turinciu.
nereikia but sokeja, kad matyti ju gyvenima...uztenka buti reikiamu laiku, reikiamoje vietoje... salia.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-05 16:21
efka
Tai manau tiktu romanui bet ne ese. Tu rasydama kuo nors remiesi? Artik savo patirtimi jei ja tokia turi?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-02 11:57
EyesTrueDe_Lies
cia ne asmeniskumai...kuryba ;)
pasaulis, zmoniu gyvenimo problemos, nukrypimai nuo normos, vyru - moteru santykiai visuomeneje ir kokia ji uz kitu duru...?
jus tai zinote?...jums neidomu?...
tada as kitokia, as menininke ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-01 21:27
Asilogalva
Ganėtinai lėkšta.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-01 21:00
TKG II generacija
nu ir kas čia per esė? čia vien asmeniškumai ir labai labai bloga, tragiška raiška. rašyti tai kaip apie stulpą suktis - reikia mokėti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-01 08:46
agricola
Pinigai nekvepia pasakė romėnų imperatorius Vespasianas pauostęs monetą gautą už apmokestintus visuomeninius Romos tuoletus...sąžiningas darbas nėra smerktinas, bet kažkaip visada atrodė kad galima susirasti ir ką nors labiau vertingo ir saviraiškai svarbesnio negu kraipymasis apie stulpą...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-01 05:43
haris
Per mažai bloga
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą