Rašyk
Eilės (78091)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







.... ką tik parsiboginome iš klubo „Nuodėmė“.
Jie užsirašę angliškai „Sin“.
Šį kartą geros muzikos klubas atvežė austrą su vengrų grupe. Dainininkas, gitaristas

Ripoff
Raskolnikoff

trise prie stalelio

Sėdėjom su poete ir dailininke Luana prie stalelio. Luanai labiau patiko rudeninis anglo Iano Seagalo koncertas.
Papasakojau jai apie  naują rasyk. lt esė. Ten agrikola iškėlė įdomių teiginių. Kodėl lietuviai Europoje nejaukiai jaučiasi?
- Įdomu, kaip merginos reaguos į mano lietuves moteris kaltinantį komentarą?
Luana mano, jog dauguma lietuvių vyrų yra mamyčiukai, nejautrūs, visa buities našta ir problemų sprendimai atitenka moteriai.
Tradiciškai atrėžiu, jog lietuvaitės per daug kaifuoja nuo kavos, cigarečių ir plepėjimo. O kodėl nutautėjo kunigaikščiai? Ruses vedė... ir patiko slavės. Rėžiu  negailestingai:
- Visi žino - rusės geresnės žmonos.
Luana ramiai palinguoja galvą:
- Kitas mentalitetas. Gal nuoširdesnės, aistringesnės...

Neginu lietuvių vyrų. Visų pirma gal esu lenkas. Kas ten žino? Bet grįžkime į Nuodėmę.
 
Austras papirko gabalu apie kelionę į Italiją su ledi klausant automobilyje Johno Lee Hookerio ir ritantis per kalnus.

Su kitu nenuorama ir bradiaga, reemigrantu iš Čikagos Virgiu nutarėme, jog Ripoffas galėtų gyventi ir Kaune. Tokios muzikos ne per daug šalyje. Kol kas.

Virgis papasakojo apie gineso alaus ypatybes ir klubus Ilinoise. Tuo tarpu ilgaplaukis skrybėlėtas vyrukas įmontavo neblogą bugį. Jaunutės studentės šoko kaip pasamdytos.
Dancingo partnerių toms kelioms pakvaišusioms pamaivoms tą vakarą nebuvo.

Nerūpestinga penktadienio liūtis

Įsisiūbavo ir solidūs Oazės klijentai. Bare arbatos jaunoji „Britney Spears“ neužplikė, tad nusiritau į pirmą aukštą. Du atlikėjai šutino rusišką popsą.  Mergyčių veideliai atspindėjo nerūpestingą penktadienio liūtį.

Lenino gatvės bliuzas

Vos nepavėlavau išgirsti „Lenino gavės bliuzo“. Po koncerto, ilgai dalinęs autografus ant savo CD ir atsakinėjęs į fanų pagyras Ripoffas turėjo jėgų trumpam pokalbiui.

Jis beveik penkiasdešimties. Jaunystėje klausėsi hipiškos muzikos, tranzavo, kaip ir aš. Malėsi po Europą. Buvo gatvės muzikantas. Pasirodo Austrijoje per radiją roką visada grojo nevaržomai. Nu jie neturėjo valdančios komunistų/valstiečių/darbininkų partijos.

Jis nusižvengia:
- O Liuksemburgo radijas?
Ko gero visos Europos hipiai tą radijo stotį dievino. Tik mums specialiai trukdė,  transliavo sovietinius ūžesius, idant per daug nuo kapitalistinio roko nekaifuotume.

Austras paėmė gitarą į rankas Vudstoko laikais.
Raskolnikoff - scenos vardas. Bičas primerkia akį:
- Kažkada žavėjausi Dostojevskiu.
- Papasakok apie tą dainą „Lenino gavė“, ne visą supratau...
- Vyrukas iš Vakarų atvyksta į Rytų bloko šalį... dar devintajame dešimtmetyje... įsimyli prostitutę... ji išvažiuoja su juo, nes nori persikelti į Vakarus, o jis patiki jausmu... vėliau jie išsiskiria, mergina grįžta į Lenino gatvę...

Ripoffas 18 metų  gyvena tarp Vengrijos ir Austrijos. Puikiai moka vengrų kalbą. Ten jam patinka.

Įdomu kalbinti dainų kūrėją, bet organizatorius Česlovas su žmona  tempia dainininką  iš salės.
- Visada taip, kai įdomus pašnekovas...
Matau, kad jie visi pavargę. Palinkiu austrui vėl atvykt čia. Dar persimetame:
- Ar vengrai tokie pat niūrūs kaip lietuviai? Kokios Budapešto gatvės? Ar veidai liūdni?
- Nelabai linksmuoliai.
- Juk jie taipogi tvirtai nežino savo šaknų. Iš kur jie?
- Yra hipotezė, jog kažkur iš Mongolijos stepių atsibeldė į Europą.
Padėkoju už puikų koncertą. Česka sako, jog vasarį world music stiliaus draivišką žmogų atveš.

Not too sophisticated

Raskolnikoffas puikiai dainavo ir grojo. Jo vengriška ritmo grupė
neleido snaust.
Dainos apie gyvenimą, tokios paprastos originalios, nenuvalkiotos.

Papirko betarpiškumu. Pagalvojau, kad didelė žvaigždė būtų per rafinuotas ir per angažuotas. Na, jis lyginamas su Bob Dylan, bet gal ir Tom Waitsą, Cockerį, Dire Straits primena.
Pakankamai originalus.
Vakaras buvo ok, ir keliems žmonėms jis tikrai  pasakė ką nors būtino.
2008-01-26 03:15
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 9 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-26 22:48
tekšt_ir_baigta
Savitą stilių turite, sveikinu, šiais laikais atsiskirti vis sunkiau
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-26 16:31
Aussia
Puikiai rašote - čia jau tai seniai yra aišku. Smagu,kad dalinatės savo mintimis. Apie muziką ir pan rašyt yra super! Bet ne visi tai sugeba. O kad Jūs galite tai visiems suprantama. Puiku!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-26 15:55
agricola
jo su tom moterim tai jau nei filmą pažiūrėsi nei koncertą pasiklausysi, sako mano bičas ir kartais teisus būna...5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-26 14:43
haris
tai xad jis jau išmovė į vilnių
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-26 13:02
indulgencija
hemas sakė, jei gali- nerašyk. per jėgą nestumiu:) ir nesididžiuoju. kūriniai neišbaigti, su klaidom, bet- skaitytojai ir kritikai- pati geriausia pasauly chebra. ypač panos fainos!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-26 09:05
Pasakorius
Kas dieną po kūrinį, hari?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-26 03:39
indulgencija
būtų įdomu jei dar su austru pratęstum
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą