Rašyk
Eilės (78154)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Tavo akys užrištos. Tu guli ant kažko minkšto ir švelnaus. jauti, kad tavo kūno nedengia drabužiai. pakeli ranka palieti savo krūtį... nuo prisilietimo oda pašiurpsta...
balsas... balsas prašo, kad nejudėtum. tu klausai. ant pilvo pajunti šaltį ir lipnumа... paskui jauti kaip karрtas liežuvis nulaižo šaltį... leidžiasi pilvu žemyn... atsargiai paliečia... kažkieno rankos praskečia tavo kojas... Liežuvis visu savo pločiu atsigula ant tavo makšties, spausdamasis stumteli į šonus lūpas ir sulenda į vidų... jauti kaip imi drėkti... jauti kaip kažkieno burna apgobia vienos iš tavo krūtų spenelį. liežuvis greitėjančiais judesiais jį virpina ir jis sustandėja. tuo pat metu kažkieno pirštas atsargiai virpina tavo jautriausiа vietа... tu garsiai atsidūsti... jauti karštį рalia savo lūpų... tą akimirką kažkieno liežuvis paliečia tavo lūpas, aplaižo, spraudžiasi į tavo burną... kažkieno lūpos prisispaudžia prie tavųjų, tu atsakai... liežuviai susiliečia... kažkas atlyžta... pasigirsta nutraukto bučinio aimana... jauti malonų virpulį kakle... prarandi savitvardа... ima trūkti oro... jauti kaip kažkas užkloja tave visu kūnu, jauti karрtį ten, kur koja suauga su liemeniu... jauti kaip karščio banga lėtai slenka tavo makšties link... įsirango į tavo vidų ir ima šokti velniško džiazo ritmu... nebegali suvaldyti aimanų... ritmas greitėja... tavo aimanas užgniaužia kažkieno lūpos... tu bandai kažka aimanuoti, bet tavo liežuvis nevalingai virpa kažkieno burnoje, tavo rankos nevalingai spaudžia kažkieno sėdmenis... pėdos įsitempia, dreba, jauti vėsius prakaito lašus, keliaujančius tavo smilkiniais ir krintančius ant kažko minkšto ir švelnaus... jauti, kaip kažkur apačioje kaupiasi mažytės dalelytės... virpa džiazo ritmu, įsibrauna į tavo kraujagysles, kyla takais į viršų, didėja, gausėja, virpulys virta drebėjimu, karščio banga užpildo kūną, dalelytės jungiasi, verda, akimirkai tu prarandi balsа... neapsakomo malonumo stichijoje tu pasineri į ramybę... laikas sustoja... garsai užgęsta... siplnėjanиios virpesio bangos perbėga tavo kūnu... užpildo maloniu nuovargiu... kūnas apmiršta... kūnas pilnas gyvybės.
2002-05-10 01:40
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 26 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2002-09-01 23:32
užmarštis
susijaudinau...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-06-04 16:37
sawlucia
.... grazu ir aistringa.... :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-06-02 17:41
Insatiable
greijciau jaudina ...:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-05-31 02:31
bp
bp
aa.a...mm..m.m.
gal ir visai nieko.
jo. grazhu..bet oro neima trukti :]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-05-13 12:07
Dali .
ima trukti oro ...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą