Rašyk
Eilės (78170)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 16 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Madleila Madleila Madleila Madleila

Naktis

Šis kūrinys matomas tik autoriaus namuose


Kaskart ankstyvą žiemos rytą susiduriu su tamsa, nes įnoringa naktis dar egoistiškai tebesišypso. Niekinamu žvilgsniu atsisukusi į mane ji puikuojasi savo galybe. Kol dienos šviesa dar toli už horizonto, naktis, apsikausčiusi klastingom gijom, negailestingai žaidžia su tais, kurie  bijo mirties. Skurdi tamsa pragaištingai juokiasi užuosdama naują auką, kurią suvilios pasitelkus Šiaurinę žvaigždę. Tik ji traukia svajingus protus, nes gūdžioj nakty ryški šviesos uoga- nauja neišblėsusios vilties akimirka. Deja, čia ji pražūtinga: įkliuvusįjį lėtai uždusins besotės tamsos rankos ir jo dvasią įmes į šalčiu pritvinkusį orą, supintą iš pilkų niūrumo šešėlių. Nors uždarytai sielai niekad nevalia atgaut gyvybės, ji dar ilgai mėgins ištrūkti su viltim ramybės.
Apgaule naikinti tai, kas gyva- ironiška nakties kasdienybė, nes taip yra kaskart ankstyvą žiemos rytą...
2007-12-06 21:28
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 9 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2007-12-07 13:58
buvusi Melisa
banalu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2007-12-06 21:34
švelni mo
Ne , ne, ne.
Daugau švarumo, svarumo,  skaidrumo (nebūtinai pozityvaus), patrauklios sakinių konstrukcijos. T a v o  minties.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą