Rašyk
Eilės (78170)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 20 (3)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Tipė Tipė

Utopija turi galimybę

Šis kūrinys matomas tik autoriaus namuose


Deivas dažnai rašydavo nesiunčiamus laiškus. Ne tuos, kuriuos palieki neišsiųstus, kad kas nors rastų atmestinai gulinčius pirmajame stalčiuje. Ne, jis žinojo, kai ateis laikas būtinai juos išsiųs, arba parodys, priklausomai nuo to, kur Ji pasirodys.
Svenui  nepatiko toks keistas draugo hobis. Jis nevadindavo jo maža užsifantazavusia mergaite, vis dėlto draugas. Bet pasiūlydavo įdėt į  vietinį laikraštį, kad žmonės paskaitytų, kaip meilės cinikas rašo laiškus ateities meilei, matyt ne ciniškai, o sudievintai.
  Žinai, sakydavo, tuos laikraščius skaito labai įdomūs žmonės, parašyk miniatiūrą, kokios ilgesingos turėtų būt Jos akys - ir patikėk, atsiras keli gyvenime stabtelėję keistuoliai, kurių kaimynė turės tokį žvilgsnį. Aišku, labai didelė tikymybė, kad Ji nebus Ta, bet bent žinosi, kad liko keliais variantais mažiau.
  Tų laiškų visame jų bute, kuris veikiau buvo panašus į studiją, buvo begalės. Svenas kelis jų net mokėjo atmintinai - tuos, padėtus virtuvėje, skaitydavo rytais, gerdamas kavą, ir tuos, svetainėje, skaitydavo per reklamas. Patys laiškai jam patiko, tik jam, kaip racionaliam fizikui, kėlė nesuprantamą netikslingumo baimę. Baimę kelia fantazija, kuri savaime neturi jokios galimybės iššsipildyti, tokia utopija, kaip jis mėgdavo sakyti.
  Taip diena po dienos jo laiškai be adresato tapo ne tik Sveno, bet ir viso miesto mėgstami ryto pasiskaitymai prie kavos, jis atrinkdavo geriausius ir siųsdavo. Tai buvo ir šioks toks būdas per kurį laiką jų atsikratyti, nors kvaila taip galvot, kai jie prasidėdavo prieškambaryje, tęsdavosi ant šaldytuvo durelių, kuris, matyt, daugiau niekam ir nebuvo naudojamas, toliau balkone, ant suolo, ir galiausiai baigdavosi miegamajame, jei taip galima apibūdinti vietą, kurioje yra lova. O jis nepagalvojo, kad jis būtų daug erdvesnis be jų.
  Svarbiausia buvo turėt ką pasakyt, kai pasirodys Ji. O laiškai pravers, jei kartais gerklėj atsirastų kas užrakina žodžius. Gal žavėjimasis, gal toks sakrališkas džiaugsmas, sumišęs su grauduliu. gal abejonė ar jausmas, kad tuoj tuoj pabusi. Kas žino, kas.. . Svarbiausia, kad kai nelauki, viskas atrodo netikėta. O įvertint gali tik tai, kieno vertę žinojai, dar nesant.
2007-12-01 20:10
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 10 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2007-12-09 13:48
pieva yra Jeržio
ilgiau palaikyk tekstą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-12-09 13:48
pieva yra Jeržio
- moralas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-12-07 23:58
Valdovė
Man labai,labai patiko darbas.iš kart mačius pavadinimą sudomino.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-12-04 22:23
Chemija
sudomina. patiko patirti, toki uzspaustumo jausma, net skaitytojas (as) pasijaucia toj laisku betvarkej, oro truksta.... bet pabaiga mane nuvyle... ;D neturejo jis surast Tos arba suprasti, kad is tiesu myli kambarioka...? na, ar kazkas dar idomesnio ;D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-12-02 22:39
usb
usb
neturi utopija galimybių. Aš apie esė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-12-02 09:58
Vai
Vai
pagalvojau, kad tai esė, išvesta per prozišką prizmę. tačiau su paskutiniu sakiniu ta mintis užgeso. tai ne esė. nebent pavadinimas. sutinku, kad galima rasti keletą tezių-idėjų, tačiau tokių ir net geresnių tezių galima rasti ir tikroje prozoje. nėra specifikos. be to, įvesti veikėjai, trumpas pasakojimas reikalauja daugiau motyvacijos. dabar - išniro iš niekur ir vėl paniro...niekur. sėkmės gilinantis į esė koncepciją.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-12-02 00:52
driezas
seip tu arti tikroves. as pazystu tavo personaza...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-12-02 00:51
driezas
kodel niekas taves nekomentuoja eli?
gal triusio urvas per gilus?:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą