Rašyk
Eilės (78431)
Fantastika (2314)
Esė (1559)
Proza (10958)
Vaikams (2722)
Slam (81)
English (1196)
Po polsku (373)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 26 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kartais širdys būna laimingos, mat atsiranda, kas pripildo jas meilės ir šviesos. Kartais širdys būna piktos ir pilnos tamsos, mat pakampėse ten pūva šunys. Mano širdis plaka aukštai, ties oro ir eterio riba, kur, kaip kai kas mano, skraido angelai. Angelai (dažniausiai) turi tyras širdis. Bet jei jie čia kada ir skraidė, tai jau seniai pasitraukė į kitas vietas arba galutinai išnyko neatlaikę lėktuvų ir palydovų konkurencijos. Lėktuvai neturi širdžių, tik variklius ir dabar dažnai krenta ir kartais taranuoja dangoraižius. Tada sudega daug širdžių. Bet manoji dar plaka. Ją sunku sudeginti, mat ji sukurta iš vandens ir po vandeninį kūną vandens gyslomis varinėja gryną vandenį. Kartais vanduo būna naudingas ir žmonės pradeda šokti, jei sausros metu pradeda lyti, ir net senoliai išeina laukan suvilgyti gerklių. Kartais lyja ir ne sausros metu,  tada žmonės keikiasi nes potvyniai apsemia miestus ir paskandina daug gyvų ir mirusių ir lieka tik dvasios.

Dvasių būna visokių - tamsių ir šviesių. Aš esu stichijos dvasia. Kadangi jau gavote mano kūno aprašymą, turbūt jau supratote kokios. Kai kurie žmonės netiki dvasiomis. Užtat jie tiki idėjomis – fašizmu, socializmu, demokratija. Pastarosios dvi idėjos šiuo metu veši ir dažnai pačios sėja. Socializmas mėgsta koką, o demokratija - grybus. Ir kuo didesnė demokratija tuo didesni grybai. Didžiausia demokratija tituluojama Amerika pasėjo didžiausią grybų porą istorijoje, sėklas išmesdama virš Hirosimos ir Nagasakio. Šioms sporoms sudygti vandens nereikėjo. Grybai augo taip greitai ir aistringai, kad net pelenus sudegino.

Mano brangiausioji, pas kurią dabar lietaus lašu krentu, taip pat aistringa ir karšta. Štai matau iš viršaus, kaip apie ją lydosi  žemė. Ant žemės stovi daug  idėjiškai gražių dalykų – lageriai, ešafotai, vėliavos. Ir visi jie lengvai dega mano brangiosios rankose. Ji mėgsta deginti ir turi idėją – iš pelenais patręštos žemės išauga gražiai žydinčios gėlės. Ir gražiausiai žydi magnolijos. Kai kurios magnolijos auga vandenyje ir yra vadinamos lotosais. Ant lotoso dažnai sėdi Buda, kuris moko jog svarbiausia yra nušvitimas, o gyvenimas yra kupinas kančios ir  kiekvienas turi stengtis, kad jos neliktų . To paties mokė Kristus. Tik ten, kur jis mokė, lotosai neaugo, tad jį pakabino ant kryžiaus ir papuošė erškėčiais. Erškėčiai spygliuoti ir visai nepanašūs į lotosus. Tačiau kartais gražiai pražysta ir jų žiedai būna panašūs į Jang tašką In pusėje. In ir Jang – priešingi pradai, bet negali egzistuoti vienas be kito, kaip kad aš negaliu gyventi be savo ugninės mylimosios.

Mano mylimoji jau visai čia pat. Jau siunčia man ugningus oro bučinius. Ir plaka mano širdis vis greičiau, vis sparčiau nes mes In ir Jang, nes mes Vanduo ir Ugnis ir vienas be kito negalim.

Ateik priglausk mane, manoji Salamandra!
2007-11-22 20:21
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 17 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2019-08-10 21:45
Nuar
O aš čia nieko neradau. Keistas tas palyginimas kokos su grybais.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-04-22 15:35
St Sebastianas
Na, į fantastiką man kažkaip sunkiai įsipaišė, bet norėjau, tai ir įpaišiau. Patiko. Turi kažką tokio.:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-06-08 20:08
Labai patiko. Manau butina  paziureti filma  Duch vremeni  .Ten labai jau gerai aiskinamos  demokratijos  ,terorizmo ir viokio kito....izmo  teorijos. Manau jums  tikrai kiltu daug ideju.  Sekmes rasant.  jei nieko pries paskaitinesiu jus
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-05-29 17:28
Aurimas Nov
Skaitau ir stebiuosi. Iš gerosios pusės.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-05-28 09:40
Viljana
Turiu pripažinti, kad gerai rašai. Labai geras kūrinukas. Skiriu penkis
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-04-28 20:33
Cowboy
visai patiko. 4
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-04-22 12:41
madhurija
lėktuvai neturi širdžių tik variklius
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-04-14 16:11
Jugo_Džiova
skanaus
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-04-14 00:09
KO_
KO_
pravirkdei
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-04-09 23:26
būsimoji
Warming the Cold Heart

Sometimes hearts are happy, it comes somebody fills them with love and light. Sometimes hearts are angry and full of darkness, it comes so, dogs are getting bad in their corners. My heart is beating high, at the line between air and ether, where, as they say, the angels fly. They (mostly) have innocent hearts. But even if they were flying around ever, now they are gone to other places or were definitely defeated by airplanes and satellites. Planes are heartless, they have only motors and now they often fall down and sometimes they ram skyscrapers. Many hearts are burned away then. But mine is still beating. It is hard to burn it up, comes it is made of water and runs pure water around hydrous veins inside hydrous body. Sometimes water is useful and people start to dance when rain starts to fall during dry, and even antecedents come out to moisten their throats. Sometimes it rains on regular time, and people then curse because the floods sink towns and many alive and dead are drown and only spirits stay.

There are different types of spirits – dark and bright. I am spirit of element. You already got a description of my body therefore you could realize what kind is mine. Some people don’t believe in spirits. However, they trust ideas – fascism, socialism, and democracy. The two are prosperous now and they often sow. Socialism loves coke and democracy loves mushrooms. The greater is democracy, the bigger are mushrooms. America, titled as the supreme democracy state in the world, sewed the greatest pair of mushrooms in history, throwing its seeds above Hiroshima and Nagasaki. These spores didn’t need water to grow. Mushrooms grew so quickly and violently, that even the ashes were burned.

My dearest one, to whom I am falling down as a drop of rain now, is also passionate and hot. There I can see the earth melting around her from above. There are many beautiful engaged things on earth – camps, scaffolds, and flags. They all burn easily in hands of my dearest one. She enjoys burning and she has an idea – earth fed with ashes provides nice blossoming flowers. And the most beautiful is magnolia. Some called lotus magnolia flowers grow in water. Buda is sitting on lotus and teaches that the essential is lightening and that life is full of suffering and everybody must try to avoid it. The same taught Christ. Only there, where he was teaching, lotuses didn’t grow, so they hang him up on the cross and decorated with thorns. Thorns are prickly and they do not look like lotuses. But sometimes they blossom and their blossoms look like Yang dot on Ying side. Ying and Yang – reverse springs, but they can’t exist without each other, just as I can’t live without my fiery beloved.

My beloved is just besides. She’s already sending me passionate airy kisses. And my heart is beating speedy and rapidly because we are Ying and Yang, for we are Water and Fire and we can’t stand without each other.

Come and hug me, my Salamander!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-04-04 18:26
Grasme
Fainas rašliukas.Oi ta salamandra:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-04-01 23:10
Jugo_Džiova
(\__/) This is Bunny.
(='.'=)Copy, and paste bunny onto your sig.
(")_(") Help Bunny gain World Domination.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-09 00:44
Viktorija Gorčakovaitė
Fantastikos nemėgstu, o čia radau kažkokį gintariuką tarp daugybės nešlifuotų akmenų...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-16 14:12
tekšt_ir_baigta
'Socializmas mėgsta koką, o demokratija - grybus' - geras pastebėjimas :)
rašant apie religiją, manau, truputį nukrypai nuo temos,
galėjai ją įterpti ir pirmose dviejose pastraipose
neprailgo, taip susiskaitė ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-11 09:20
moli
Ir aš prisiglaudžiau:) 5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-04 00:26
Monika Daunytė
...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-24 18:01
haris
geriausia tikėti savimi
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-12-31 21:32
poetas nr 3
tarp +ir- dar yra juoda balta ir raudona
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-12-22 13:59
371110
nzn, jau vien pavadinimas narkata dvelkia
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-12-17 23:40
pasislėpti
aš žinau, ką čia panaudojai, bet ar tau tai patinka
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2
[iš viso: 34]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą